قرآن؛ شایسته‌ترین مونس تنهایی انسان در دنیا
کد خبر: 3811772
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

قرآن؛ شایسته‌ترین مونس تنهایی انسان در دنیا

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ امام جمعه هریس، قرآن را بهترین وسیله برای انس و رفاقت برشمرد و گفت: فقط انس با قرآن است که تنهایی انسان را در این دنیا برطرف خواهد کرد.

قرآن، شایسته ترین مونس تنهایی انسان در دنیا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام قهرمان احمدی، امام جمعه هریس، امروز در جمع قاریان، حافظان و متولیان قرآنی شهرستان، قرآن را بهترین وسیله برای انس و رفاقت برشمرد و گفت: فقط انس با قرآن است که تنهایی انسان را در این دنیا برطرف خواهد کرد.
وی افزود: قرآن منشأ خیر و برکت بوده و تشکیل برنامه‌های قرآنی و اجرای مداوم این برنامه‌ها در طول سال می‌تواند باعث خیرات و برکات زیادی باشد.
حجت‌الاسلام احمدی، بر حمایت مسئولان و نیروهای انقلابی هریس در اجرای هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های قرآنی و استفاده از استعدادهای جوانان این منطقه در ادامه راه قرآنی این شهرستان تأکید کرد.
امام جمعه هریس همچنین استعدادیابی، تربیت و پرورش نسل جوان و جدید قرآن خوان را وظیفه اصلی متولیان قرآنی ذکر کرد و افزود: باید توجه داشت نسل جوان جامعه نیازمند توجه به مفاهیم قرآنی است.
وی خواستار توجه جدی به هدف‌دار کردن جلسات سنتی قرآن‌خوانی توسط مسئولان ذی‌ربط شد تا همه مردم قدر این نعمت بزرگ الهی را درک کنند.
حجت‌الاسلام احمدی همچنین تجلیل از چهره‌های قرآنی را مهم برشمرد و اظهار کرد: تجلیل از چهره‌های قرآنی صیانت از ارزش‌های اسلامی است.

انتهای پیام

captcha