آموزش دوخت چادر و نقاشی بر ملزومات حجاب در بوستان آب‌و آتش
کد خبر: 3811786
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

آموزش دوخت چادر و نقاشی بر ملزومات حجاب در بوستان آب‌و آتش

گروه جامعه ــ برنامه‌‌ نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی نمایشگاه عفاف و حجاب(گوهر زیبایی 2) از سوی كارگروه ساماندهی مد و لباس كشور منتشر شد که از جمله این برنامه‌ها برپایی کارگاه آموزشی دوخت چادر و طراحی بر روی سجاده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، جزئیات نشست‌ها، کارگاه‌های آموزشی و مسابقه زنده هفدهمین نمایشگاه عفاف و حجاب (گوهر زیبایی 2) که هم‌اینک در بوستان آب و آتش در حال برگزاری است، اعلام‌ شد.

این نشست‌ها با هدف توانمندی هنرمندان و تبلیغ و ترویج طراحی و تولید محصولات عفاف و حجاب با حضور اساتید و کارشناسان امر در محل نمایشگاه برگزار می‌شود.

جزئيات اين بخش‌ها به شرح زير اعلام شده است:

کارگاه آموزشی «نقش‌اندازی با هنر روبان بر روی سجاده»، امروز چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه از ساعت 21 تا 22 با حضور آفاق امیریان برگزار می‌شود. فردا پنج‌شنبه آموزش دوخت چادر نماز توسط معصومه طاهری سرشت، ارائه می‌شود و روز جمعه نیز آموزش دوخت هزاره ( دوخت‌های سیستان و بلوچستان) از ساعت 21 تا 22 برگزار می‌شود. 

در ادامه این برنامه‌ها روز شنبه مرضیه زارع مسابقه زنده تصویرسازی (مانتو اجتماع ایرانی – اسلامی) مرحله یک را از ساعت 18 تا 19:30 برگزار می‌کند و روز یکشنبه از ساعت 21 تا 22:30 آموزش دوخت‌های برزیلی برروی ساق دست و روسری توسط احترام جانداری ارائه می‌شود. مسابقه زنده تصویرسازی ( مانتو اجتماع ایرانی – اسلامی) مرحله دو نیز روز دوشنبه از ساعت 18 تا 19:30 توسط مرضیه زارع اجرا شده و کارگاه طراحی و خلاقیت در پوشش ایرانی – اسلامی نیز روز سه‌شنبه از ساعت 21 تا 22 توسط سیده راضیه ابراهیمیان، برگزار می‌شود. 

یادآوری می‌شود، هفدهمین نمایشگاه عفاف و حجاب (گوهر زیبایی 2)، با همکاری بنیاد ملی مد و لباس اسلامی و ایرانی و منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از 21 اردیبهشت تا 14 خردادماه، از ساعت 18 تا 1 بامداد در بزرگراه حقانی، بوستان آب و آتش در حال برگزاری است.

انتهای پیام

captcha