برگزاری «شب عرفانی کردستان» در نمایشگاه قرآن تهران
کد خبر: 3811806
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

برگزاری «شب عرفانی کردستان» در نمایشگاه قرآن تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در راستای ترویج آداب و سنن دینی و مذهبی استان کردستان «شب عرفانی کردستان» در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن ۳۰ اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود.

زهرا زندی، دبیر اجرایی نمایشگاه علوم قرآنی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در راستای ترویج آداب و سنن دینی و مذهبی استان کردستان «شب عرفانی کردستان» در نمایشگاه بین‌المللی  قرآن 30 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود.
وی به برنامه‌های اجرایی این شب اشاره کرد و افزود: در این برنامه قرآنی قاریان ممتاز استان کردستان فواد مولودی، عبدالرحمن امام قلی ... با صوت دلنشین خود به تلاوت آیات قرآن می‌پردازند.
دبیر اجرایی نمایشگاه علوم قرآنی استان کردستان یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی این شب را اجرای دف نوازی و مولودخوانی ذکر و بیان کرد: گروه مولودخوانی متشکل از هنرمندان استان کردستان یک اجرای فاخر و در خور شأن فرهنگ استان کردستان را خواهند داشت.
وی از اجرای تئاتر خیابانی با مضمون قرآنی، اجرای گروه سرود آواهای قرآنی به عنوان دیگر برنامه‌های اجرایی در این شب نام برد و بیان کرد: رونمایی از کتاب قرآن نسخه خطی علی اشرف زانیار، اکران فیلم کوتاه، تکریم خانواده شهدای رمضان ماموستا محمد شیخ‌الاسلام و ماموستا برهان عالی، سخنرانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان کردستان و اعضای هیأت علمی دانشگاه، تجلیل از مروجان و مبلغان قرآنی و برگزاری نشست‌های تخصصی قرآنی با حضور اساتید صاحب نظر از دیگر برنامه‌های اجرایی این شب خواهد بود.

انتهای پیام

captcha