سیستان و بلوچستان ۲۴ شهید در آزادسازی خرمشهر تقدیم کرد
کد خبر: 3811809
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

سیستان و بلوچستان ۲۴ شهید در آزادسازی خرمشهر تقدیم کرد

گروه فرهنگی ــ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان در عملیات بیت‌المقدس که منجر به آزادی خرمشهر از چنگال رژیم بعثی شد، ۲۴ شهید و ۲۶ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

غلام نبی کوهکن، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: سیستان و بلوچستان در عملیات بیت‌المقدس که منجر به آزادی خرمشهر از چنگال رژیم بعثی شد، 24 شهید و 26 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرد.
وی با بیان اینکه در عملیات بیت‌المقدس رزمندگان ایرانی مقابل دنیای کفر نبرد کردند، افزود: فتح خرمشهر در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس، حکایت از قدرتی داشت که ایمان و اخلاص رزمندگان اسلام پدید آورده بود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بیان کرد: این عملیات داغ اشغال سه روزه خوزستان را بر دل رژیم بعثی و داغ سقوط نظام جمهوری اسلامی و شکست انقلاب اسلامی را بر دل استکبار غرب و شرق و رژیم‌های مزدورشان گذاشت.
وی در خصوص ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت حماسه سوم خرداد، اظهار کرد: 16 کمیته مسئو‌لیت اجرای برنامه‌های سالروز آزاد سازی خرمشهر را در سیستان و بلوچستان برعهده دارند.
کوهکن با بیان اینکه برنامه‌های امسال در چهار روز برگزار می‌شود، افزود: گردهمایی رزمندگان، یادواره شهدا و بازسازی عملیات آزاد‌سازی خرمشهر از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

انتهای پیام

captcha