پرداخت وام شاهد به ۶ هزار ایثارگر مازندرانی در سال گذشته
کد خبر: 3811825
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

پرداخت وام شاهد به ۶ هزار ایثارگر مازندرانی در سال گذشته

گروه اجتماعی ــ مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه در سال گذشته به ۶ هزار و ۲۴۹ نفر از ایثارگران استان وام صندوق شاهد پرداخت شده است، اظهار کرد: ۶۰۶ نفر از خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان مازندران از ابتدای سال ۹۸ تاکنون از صندوق شاهد وام دریافت کردند.

پرداخت وام شاهد به 6 هزار ایثارگر مازندرانی در سال گذشتهبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگر مازندران، هدایت مظلومی، مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، امروز، 25 اردیبهشت‌ماه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اظهار کرد: 606 نفر از خانواده‌ شهدا، جانبازان و آزادگان استان از ابتدای سال 98 تاکنون از صندوق شاهد وام دریافت کردند و این وام بر اساس اولویت به جامعه ایثارگری واجد الشرایط نیز پرداخت می‌شود.
وی با بیان اینکه سال گذشته به 6 هزار و 249 نفر از ایثارگران استان وام صندوق شاهد پرداخت شده است، افزود: تلاش همکاران در این بخش این است که در سال 98 ایثارگران بیشتری از خدمات وام صندوق شاهد بهره‌مند شوند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که در سال جاری به 7 هزار و 200 تن از خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان عضو این صندوق وام پرداخت شود.
وی با بیان اینکه، حل مشکل ایثارگران و توجه به دغدغه‌های آنان یکی از مهمترین اهداف سازمانی است، اظهار کرد: در حال حاضر 16 هزار و 114 تن از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مازندران در صندوق شاهد عضویت دارند.
انتهای پیام
captcha