پخت ۲۰ تن آش نذری در کرج
کد خبر: 3811881
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

پخت ۲۰ تن آش نذری در کرج

گروه اجتماعی ــ رئیس هیئت امنای هیئت شاهزادگان ارباب از پخت ۲۰ تن آش نذری همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در کرج خبرداد و افزود: امسال نیز طبق روال ۶ سال گذشته این ۲۰ تن آش نذری، مصادف با میلاد کریم اهل بیت (ع) در قالب هزار افطاری ساده میان روزه‌داران توزیع می‌شود.

پخت 20 تن آش نذری در کرج

محمد محمودی، رئیس هیئت امنای هیئت شاهزادگان ارباب در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: این نذر با هدف پذیرایی از دوستداران امام حسن مجتبی(ع) و روزه‌داران هر ساله در روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) آماده می‌شود.
وی افزود: امسال نیز طبق روال 6 سال گذشته این 20 تن آش نذری، روز دوشنبه، 30 اردیبهشت، مصادف با میلاد کریم اهل بیت(ع) در قالب هزار افطاری ساده درمیان روزه‌داران توزیع می‌شود.
محمودی با تأکید براینکه توجه حضرت امام حسن(ع) به نیازمندان و مستضعفان این امام را به عنوان کریم اهل‌بیت(ع) نام‌آوازه کرد، گفت: هیأت شاهزادگان ارباب افطار شب چهاردهم ماه مبارک رمضان را در خیابان طبخ و توزیع می‌کند تا با پذیرایی از روزه‌داران این فرهنگ سنتی خدمت را حفظ کند.
وی بیان کرد: خدمت به مردم به‌ویژه مستضعفان یکی از اهداف اصلی برپایی هیئت‌های مذهبی است؛ آن چنان که در بحث خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان هیئت مذهبی شاهزادگان ارباب نیز با حضور در مناطق سیل‌زده به سیل‌زدگان خدمت‌رسانی کرد.
انتهای پیام

captcha