شرکت ۱۷ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در دوره‌های آموزش خانواده
کد خبر: 3811901
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵

شرکت ۱۷ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در دوره‌های آموزش خانواده

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۷ هزار و ۲۹۱ نفر از مددجویان در دوره‌های آموزش خانواده شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۱۳ هزار و ۳۶۴ زن و مابقی مرد هستند.

17 هزار کهگیلویه و بویراحمدی در دوره‌های آموزش خانواده شرکت کردند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته،‌ 24 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از مجموع افراد شرکت‌کننده در دوره‌های آموزش خانواده این نهاد 9 هزارو ۹۱۸ نفر از مناطق محروم هستند.
وی بیان کرد: 6هزارو ۹۲۸ نفر از مناطق عادی و ۴۴۵ نفر نیز از مناطق حاشیه‌نشین در این دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سال گذشته ۶۷ هزار و ۷۰۳ نفر از مددجویان از دوره‌های فرهنگی آموزشی این نهاد بهره‌مند شدند، ابراز کرد: ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان از مهم‌ترین سرفصل‌های کاری این نهاد است.
مبشری تصریح کرد: همه تلاش ما این است که ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان تحت حمایت، آنها را به توانمندی فکری و فرهنگی برساند.
وی عنوان کرد: در زمینه ارائه خدمات فرهنگی در سال گذشته، ۶۷ هزار و ۷۰۳ مددجوی این نهاد از دوره‌های آموزشی برگزارشده بهره‌مند شدند و ۳۹۰ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان نیز هزینه شد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: دوره‌های آموزشی این نهاد در راستای آگاه‌سازی خانواده‌ها و با هدف تعمیق باورهای دینی، اصلاح سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده برگزار می‌شود.
مبشری یادآور شد: آموزش‌های فرهنگی کمیته امداد شامل مهارت‌های زندگی، سبک‌های فرزندپروری، پیشگیری از اعتیاد و دیگر موارد است.
انتهای پیام

captcha