نماز در اولویت اصلی برنامه‌های فرهنگی مدارس قرار گیرد
کد خبر: 3811929
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

نماز در اولویت اصلی برنامه‌های فرهنگی مدارس قرار گیرد

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان‌شرقی اقامه نماز را اولویت اصلی برنامه‌های فرهنگی مدارس دانست و بر ضرورت ایجاد زیرساخت‌ها و زمینه‌‌سازی مناسب برای اقامه نماز در مدارس تأکید کرد.

نماز در اولویت اصلی برنامه‌های فرهنگی مدارس قرار گیرد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اسدالله ضیایی، رئیس ستاد اقامه نماز استان آذربایجان‌شرقی، امروز، 25 اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای اقامه نماز شهرستان هریس یکی از وظایف اصلی آموزش و پرورش را تربیت و آموزش مفاهیم قرآنی و اقامه نماز برای بچه‌ها و جوانان سنین پایین جامعه برشمرد و گفت: باید تمام مدیران و معلمین فرهنگی و پرورشی کودکان را از سنین کم با نماز و قرآن آشنا سازند تا در آینده دچار مشکل نشوند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه توجه به نماز در آموزش و پرورش گفت: مسئولان آموزش و پرورش باید به فریضه نماز و اقامه نماز اول وقت در مدارس توجه ویژه نمایند.
ضیایی در ادامه ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب برای آموزش و یاد دادن نماز و قرآن خوانی در بین کودکان و جوانان برشمرد و افزود: این فرصت را باید قدر بدانیم و در این ماه مبارک بچه ها و جوانان را بیشتر با نماز و قرآن خوانی آشنا کنیم.
رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان‌شرقی، در پایان خواستار توجه ویژه به نشست‌های دانش آموزی در خصوص نماز و قرآن خوانی، رسیدگی به مراکز و مکانهای بهداشتی و نمازخانه های مدارس و پارکها در هریس شد.
انتهای پیام

captcha