توزیع نرم افزار کودک نابغه قرآنی در بخش دیجیتال نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3812049
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۰

توزیع نرم افزار کودک نابغه قرآنی در بخش دیجیتال نمایشگاه قرآن

گروه جامعه ــ نرم افزار کودک نابغه قرآنی کامل ترین و جذاب ترین نرم افزار آموزشی قرآن کریم ویژه کودکان است که به آموزش تجوید، روخوانی دوبار تکرار از اجزاء 28، 29 و 30 قرآن کریم و حفظ قرآن همراه با پنج بار تکرار با صدای زیبای کودک می پردازد.

به گزارش ایکنا؛ آموزش ترتیل و فصیح خوانی قرآن کریم با صدای سه قاری مختلف کودک، معرفی قرآن و آشنایی خردسالان با مفاهیم والای قرآنی، مجموعه ای کامل از معماها و دانستنی های قرآنی، معرفی و آموزش تصویری تقسیم بندی های قرآنی ماند آیه، سوره، جزء، حزب، سوره های مکی و مدنی، آشنایی کودکان با اطلاعات جالب و عجیب قرآنی مانند کوچک ترین ها، بزرگترین ها، اولین ها و آخرین ها و استثناهای قرآنی... از دیگر بخش های این نرم افزار است.

از دیگر بخش های این نرم افزار می توان به انیمیشن ها و کارتون های آوزشی و تربیتی براساس محتوای قرآن، مجموعه کامل قصه های زیبا و پندآموز به صورت صوتی قابل استفاده در تلفن همراه، بازی، زنگ آمیزی و پازل های قرآنی برای سرگرمی کودکان و مسابقات قرآنی جهت افزایش سطح دانش قرآنی کودکان اشاره کرد.

این نرم افزار کاری از مؤسسه شهر فرشته ها است که علاقه مندان برای تهیه آن با تخفیف 30 درصدی می توانند به بخش دیجیتال بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن، ستون 69 مراجعه کنند و یا با شماره 88408196 تماس بگیرند. این نرم افزار همراه با تلاوت زیبای سوره های مبارکه یاسین و الرحمن با صدای قاری کودک است.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار«قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از ۲۱ اردیبهشت ماه تا ۴ خرداد ماه در مصلای حضرت امام خمینی( ره) در حال برپایی است.

انتهای پیام

captcha