مؤسسه جامعةالقرآن الکریم به دغدغه‌های تربیتی خانواده‌ها پاسخ می‌دهد
کد خبر: 3812212
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷

مؤسسه جامعةالقرآن الکریم به دغدغه‌های تربیتی خانواده‌ها پاسخ می‌دهد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مؤسسه جامعة القرآن الکریم و اهل البیت(ع) در این دوره از برگزاری نمایشگاه قرآن کریم حضور دارد و به ارائه خدمات مشاوره دینی و آموزش‌های قرآنی به سبک نوین می‌پردازد.

به گزارش ایکنا؛ منیره روحی، مدیر روابط عمومی این مؤسسه درباره فعالیت‌های این مؤسسه، گفت: رویکرد تربیتی با عنوان آیه‌های زندگی یکی از رویکردهایی است که این موسسه در نظر گرفته است. این رویکرد طبق دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده‌های مذهبی که می‌خواهند فرزندانشان طبق اصول قرآنی تربیت شوند، طراحی و عملیاتی شده است.

وی تصریح کرد: هدف ما آموزش از سوی کارشناسان به علاقه مندان است که چگونه قرآن را بخوانند و حفظ کنند و اینکه اهداف هر آیه چیست؛ لذا علاقه‌مندان می‌توانند عدد 3 لاتین را به سامانه پیامکی 50009114 ارسال کنند و سپس آیات منتخب آیات زندگی به تلفن همراه آن‌ها ارسال می‌شود و پس از آن ما چندین سؤال از آن‌ها می‌پرسیم و می‌توانند به این سؤالات به صورت حضوری و یا پیامکی پاسخ دهند و به کسانی که پاسخ‌های صحیح را ارسال کرده اند، هدایایی را اهدا خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی مؤسسه جامعة القرآن الکریم و اهل البیت(ع) گفت: مخاطبان ما بزگسالان، خردسالان و نوجوانان هستند و کارشناسان مؤسسه آموزش‌های لازم را به آن‌ها ارائه می‌دهند.

یادآور می‌شود، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار«قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت تا 4 خرداد در مصلای حضرت امام خمینی (ره) در حال برپایی است.

انتها پیام

captcha