پاسخگویی به شبهات خمس در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3812215
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵

پاسخگویی به شبهات خمس در نمایشگاه قرآن

گروه اقتصاد ـ مسئول غرفه بنیاد بین‌المللی احیای فرهنگ خمس در نمایشگاه قرآن گفت: در این دوره از نمایشگاه قرآن در دو بخش حوزوی و عترت فعالیت می‌کنیم. در بخش حوزوی در زمینه مسائلی نظیر مشاوره، تبلیغ و پاسخگویی به سؤالات مردم درباره خمس به فعالیت می‌پردازیم.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام موسی خواجوی درباره فعالیت های این بنیاد در نمایشگاه قرآن گفت: در زمینه خمس برخی از جزوات را تهیه کرده‌ایم که در میان مردم توزیع می‌کنیم. در بخش عترت نیز اقدام به توزیع این جزوات می‌کنیم. همچنین کارشناسان ما در این غرفه حضور دارند و پاسخگوی مسائل مراجعان هستند. اقدام دیگر ما برگزاری میزگردهایی برای پاسخگویی به سؤالات مراجعان است.

خواجوی بیان کرد: در این غرفه، وجوب، آثار و برکات خمس تبیین می‌شود. همچنین برای مخاطبان در مورد آثار دنیوی و اخروی خمس توضیح داده می‌شود.

مسئول غرفه بنیاد بین‌المللی احیای فرهنگ خمس درباره استقبال مراجعه‌کنندگان گفت: استقبال از این غرفه بسیار خوب بوده است. بنیاد بین‌المللی احیای فرهنگ خمس اولین بار است که در نمایشگاه قرآن حضور دارد و پاسخگوی سؤَالات مردم است.

یادآور می‌شود، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار«قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت تا 4 خردادماه در مصلای حضرت امام خمینی (ره) در حال برپایی است.

انتهای پیام

captcha