حضور آموزش و پرورش در نمایشگاه با طرح‌های متنوع توسعه فرهنگ قرآنی
کد خبر: 3812227
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷

حضور آموزش و پرورش در نمایشگاه با طرح‌های متنوع توسعه فرهنگ قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ کارشناس مسئول قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: آموزش و پرورش چکیده‌ای از کارهای قرآنی که در سراسر کشور انجام شده است را در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارد.

به گزارش ایکنا؛ مهدی نعیمی، کارشناس مسئول قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن بیان این مطلب گفت: آموزش و پرورش یکی از دستگاه‌های گسترده‌ای است که مراکز آموزشی آن در سراسر کشور وجود دارد و دارای فعالیت‌های گسترده ای است.

کارشناس مسئول قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: دارالقرآن‌های آموزش و پرورش یکی از بخش‌های فعال در این نمایشگاه است که به طور میانگین در هر منطقه یک دارالقرآن وجود دارد و مرکز فعالیت‌های قرآنی آن منطقه محسوب می‌شود که بیشترین فعالیت‌های فوق برنامه قرآنی را در این مناطق و در خارج از مدارس انجام می‌دهند.

نعیمی افزود: بخش تولیدات قرآن، عترت و نماز از دیگر بخش‌های ما در این دوره از نمایشگاه است که فعالیت‌های اداره کل قرآن، عترت و نماز را به معرض دید عموم می‌گذارد و در کنار این بخش، طرحی را هم با عنوان مصباح الهدی و یا امام شناسی در این نمایشگاه معرفی کرده‌ایم و برای آن هم 14 عنوان کتاب نوشته شده است.

وی گفت: همچنین از برخی از مؤلفان کتب درسی دعوت کرده‌ایم تا هر شب در غرفه آموزش و پرورش حضور داشته باشند و به خانواده‌ها و دانش‌آموزان درباره کتب درسی قرآنی توضیحات لازم را ارائه دهند.

یادآور می‌شود، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت تا 4 خرداد در مصلای حضرت امام خمینی (ره) در حال برپایی است.

انتهای پیام

captcha