از گردهمایی قرآنیان یزدی تا برگزاری شب شعر در نمایشگاه علوم قرآنی
کد خبر: 3812296
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

از گردهمایی قرآنیان یزدی تا برگزاری شب شعر در نمایشگاه علوم قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برنامه‌های جنبی نمایشگاه علوم قرآنی یزد را اعلام کرد.

اغحسین دشتی، رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در حاشیه نمایشگاه علوم قرآنی یزد در محل حسینیه صاحب الزمان محمودآباد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به برنامه‌های جنبی نمایشگاه اظهار کرد: شب گذشته، 26 اردیبهشت ماه برنامه نقالی خوانی توسط حاملان قرآن موسسه حکمت مطهر در چند نوبت اجرا شد.
وی ادامه داد: امشب 27 اردیبهشت ماه گردهمایی رمضانی حافظان و قاریان دارالعباده با حضور اساتید و داوران بین المللی قرآن، معتز آقایی و محمدحسین سعیدیان برگزار خواهد شد.
دشتی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم و جامعه قرآنی استان در این گردهمایی گفت: این برنامه از ساعت 21 آغار و تا 23:30 ادامه خواهد داشت.
رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد افزود: روزهای شنبه و سه شنبه هفته آینده نیز جنگ قرآنی ویژه نوجوانان و کودکان با حضور حجت‌الاسلام فردی نژاد برگزار خواهد شد.
وی برگزاری محفل تخصصی حفظ قرآن توسط مرکز قرآنی بیت الاحزان یزد را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: این ویژه برنامه نیز روز دوشنبه در محل برپایی نمایشگاه علوم قرآنی برگزار می‌شود.
دشتی برگزاری شب شعر قرآنی با حضور شاعران و ادیبان را از دیگر برنامه‌ها ذکر و یادآور شد: این برنامه نیز روز چهارشنبه هفته آینده در محل حسینیه صاحب الزمان با حضور علاقه مندان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha