اقدمات دشمن بلوف و فضاسازی است/ ملت ایران هراسی از دشمنان ندارد
کد خبر: 3812320
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸

اقدمات دشمن بلوف و فضاسازی است/ ملت ایران هراسی از دشمنان ندارد

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه زنجان اقدامات آمریکایی‌ها را بلوف و فضاسازی برای ایجاد هراس در مردم دانست و گفت: ملت ایران هراسی از دشمنان ندارد.

اقدمات دشمن بلوف و فضاسازی است/ ملت ایران هراسی از دشمنان نداردبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان اظهار کرد: دشمنی‌های استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار در ۴۰ سال گذشته برای کشور ما تازگی ندارد و دولت‌های مختلف آمرکایی چه دموکرات و چه جمهوری‌خواه هر کاری که توانسته‌اند علیه کشورمان انجام داده‌اند.
وی به توطئه‌های گوناگون آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور سابق آمریکا گاهی گزینه جنگ روی میز و گاهی کنار و گاهی زیر میز را مطرح می‌کرد، اما رئیس جمهور فعلی که دنبال چول و منافع مالی است، بدون لفافه و صریح حرف می‌زند و صراحتا دشمنی خود با ملت ایران را بیان می‌کند.
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها ناوهای خود را در منطقه آورده‌اند و قصد دارند دل ملت ایران را خالی کنند، تصریح کرد: ملت ایران هیچ هراسی از دشمنان خود ندارند و بدانید اگر آنها مطمئن بودند که پیروز به کشور خود بازمی‌گردند کوچکترین تعللی نمی‌کردند.
وی با بیان اینکه اقدامات امروز دشمن بیشتر بلوف، فضاسازی و جو‌سازی است، گفت: دشمنان رشادت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس را به خاطر دارند و ایستادگی مردم ایران پای آرمان‌های نظام برکسی پوشیده نیست.
آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه با همه یل و کوپال خود می گفتند که در عرض یک هفته یمن را اشغال می‌کنیم و حوثی‌ها را نابود می‌کنیم، تصریح کرد: پنج سال است که در گرداب یمن گیر افتاده‌اند و هفته گذشته با چند پهباد بخش عظیمی از صادرات نفت عربستان متوقف شد.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد کار و تلاش و رسیدگی به مردم و اصلاح وضعیت اقتصادی کشور در دیدار با مدیران و خدمتگزاران نظام گفت: دشمن بلوف می‌زند ولی باید هوشیار و بیدار باشیم و از دشمنان غافل نشویم و باید به جوانان اعتماد کنیم، تا رونق اقتصادی در کشور فراهم شود.
خطیب نماز جمعه زنجان با اشاره به فرا رسیدن هفته اکرام ایتام تصریح کرد: باید به فکر نیازمندان باشیم و با تاسی از ائمه معصومین در این روزها به کمک نیازمندان بشتابیم.
وی با اشاره به روش‌های مختلف کمیته امداد برای کمک به ایتام تصریح کرد: طرح رحمت، طرح سفره‌های آسمانی، طرح کمک به زندانیان غیرعمد و جشن گلریزان از جمله این موارد است که مومنین استان در آنها مشارکت خوبی دارند.
آیت‌الله خاتمی به روز اهدای عضو و زندگی اشاره کرد و گفت: این مسئله در استان جایگاه خوبی پیدا کرده است و این عمل بسیار خوبی است.
انتهای پیام
captcha