فاصله‌گیری از اخلاق قرآنی، اختلاف و درگیری جامعه را به‌دنبال دارد
کد خبر: 3812331
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

فاصله‌گیری از اخلاق قرآنی، اختلاف و درگیری جامعه را به‌دنبال دارد

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه ماکو با تاکید بر اینکه، صبر و تحمل مردم در جامعه امروزی پایین آمده است، گفت: اختلاف و درگیری‌های حاکم در جامعه، ماحصل فاصله گرفتن جامعه از اخلاق قرآنی، سیره و سبک زندگی ائمه اطهار است.

فاصله‌گیری از اخلاق قرآنی، اختلاف و درگیری جامعه را به‌دنبال دارد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد هاشمی، امام جمعه ماکو، ظهر امروز، ۲۷ اردیبهشت ماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ماکو، با تاکید بر اینکه، صبر و تحمل مردم در جامعه امروزی پایین آمده است، افزود: اختلاف و درگیری‌های حاکم در جامعه، ماحصل فاصله گرفتن جامعه از اخلاق قرآنی، سیره و سبک زندگی ائمه اطهار است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشمی ادامه داد: مقابله با مشكلات اقتصادی، در دستور كار قرار دادن جدی حل مسائل و مشكلات اقتصادی، درمان بیماری‌های اقتصاد كشور، اصلاح ساختاری بودجه كشور، اصلاح نظام بانكی کشور، مدیریت شجاعانه، امیدوارانه، جهادی، همراه با اشراف میدانی بر مشكلات، عدم انفعال در برابر دشمن و شرطی نكردن اقتصاد به مسائل خارج، استفاده از ظرفیت وسیع مردمی كشور مورد توجه جدی قرار گیرد.
امام جمعه ماکو در تشریح وظایف مردم در شرایط فعلی گفت: خرید محصولات داخلی و استمرار حمایت از كالای ایرانی، پرهیز از اسراف، توجه نكردن به شایعات در فضای مجازی، زیاده‏‌روی نكردن در خرید، كمك کردن به رونق تولید باید از سوی مردم پیگیری شود.
انتهای پیام

captcha