ایران اهل ترس و سازش نیست
کد خبر: 3812333
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲

ایران اهل ترس و سازش نیست

گروه سیاسی- امام جمعه کرج گفت: دشمنان بدانید ملت رشید ایران اهل ترس و سازش نیست و اگر کج‌خیالی کنید با حملات برق آسای مردم مواجه می‌شوید.

ایران اهل ترس و سازش نیست

به گزارش ایکنا از البرز، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، 27 اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه کرج با اشاره به تاریخ امامت و حکومت امام حسن مجتبی(ع) گفت: باید از تاریخ درس می گرفتیم؛ مذاکره با آمریکا مانند مذاکره با معاویه بود.
وی افزود: مقام معظم رهبری این مذاکرات را پذیرفت تا با گروهی که اصرار بر موضوع داشتند اتمام حجت کنند؛ پس از مشخص شدن نتیجه برجام گروهی که همواره این امر را حمایت می کردند سکوت پیشه کردند و دفاعی از عملکرد خود ندارند و دلدادگان غرب باید از تجربه برجام درس بگیرند.
حسینی همدانی بیان کرد: آیا باید این حجم از اشتباهات انجام می‌شد تا متوجه مخالفت رهبر می‌شدید؟ البته عده‌ای هم اکنون نیز بر طبل مذاکره با شیطان خبیث و دوستی با دشمن لجوج می‌زنند.
این مسئول تصریح کرد: امروز با این همه نهی مقام معظم رهبری و تاکید دلسوزان نظام در رابطه با مذاکرات دوباره، گروهی اصرار و پافشاری بر ارتباط با استکبار دارند و ما این قشر را افرادی قلمداد می‌کنیم که قصد دارند به نظام ضربه بزنند.
امام جمعه کرج با بیان اینکه دشمن دسترسی ما به مواد اولیه و ضروری همچون اقلام دارویی را دشوار کرده است، مطرح کرد: مردم ایران از تمامی مسئولان می‌خواهند در عرصه بین‌المللی و دیپلماسی اقدامی را در دستورکار قرار دهند که عزت و برکت را برای مردم به همراه داشته باشد.
وی اضافه کرد: افرادی بیان می‌کنند جنگ بر کشور سایه انداخته است و دشمن به قدرت موشک‌های ما چشم دارد که البته این نگاه بسیار احمقانه است چرا که دشمن اعلام می‌کند قصد آغاز جنگ ندارد اما گروهی در داخل کشور سعی دارند این باور را در جامعه القا کنند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز تصریح کرد: برخی دیگر به دلیل سومدیریت خود سعی بر پررنگ کردن شایعه جنگ و پرداختن به اهمیت مذاکرات جدید دارند اما به گفته مقام معظم رهبری "مذاکرات جدید برای کشور سم است و هیچ ایرانی باشعوری به دنبال مذاکرات نخواهد رفت".
امام جمعه تأکید کرد: دشمنان بدانید ملت رشید ایران اهل ترس و سازش نیست و اگر کج خیالی کنید با حملات برق آسای مردم مواجه می‌شوید و هستی خود را به باد خواهید داد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صحبت های تمسخرانگیز در راستای رفع مشکلات و اختلاف نظرهای داخلی بیان کرد: برخی می گویند برای از بین بردن اختلافات داخلی جایگاه ریاست جمهوری و مقام معظم رهبری با هم ادغام شود و شرط مرجعیت را نیز حذف کنیم؛ باید بدانیم مطرح کننده این بیانات هیچ اطلاعاتی نسبت به نحوه اداره جامعه و حکومت اسلامی ندارد.
امام جمعه کرج با بیان اینکه این گروه اعتقادی به قانون اساسی کشور که یک میثاق ملی قلمداد می‌شود نیز ندارند، اظهار کرد: می‌گویند قدرت ریاست جمهوری کم است و افزایش یابد. مگر در این 40 سال عمر پربرکت انقلاب سایر رئیسان جمهور چگونه کشور را اداره کردند؟ وقتی برنامه ریزی درستی برای رفع مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات جامعه وجود نداشته باشد اختیارات بیشتر هم نتیجه نمی‌دهد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز اذعان کرد: دشمن نظام خانواده های ایرانی اسلامی را نشانه رفته است و برای رسیدن به این هدف فیلم های بسیاری ساخته و به نوشتن مقالات و شعرهایی نیز پرداخته است.
وی با بیان اینکه دشمن ارتباط میان همسران را نیز نشانه گرفته است، گفت: هدف آن‌ها از بین بردن نسل ما است و بر این امر متمرکز شده اند تا سیاست‌های ابلاغ شده جمعیت در کشور محقق نشود بلکه به کنترل جمعیت دست یابند و ارتباطات خانوادگی را از بین ببرند.
حسینی همدانی اعلام کرد: پائین‌ترین نرخ باروری نظام اسلامی به ایران تعلق دارد و در رسانه‌های ملی نیز برخلاف سیاست جمعیت فرهنگ‌سازی شده و برخلاف مسیر درست تولید محتوا می‌شود.
وی اظهار کرد: نباید اجازه دهیم از سن بارور شدن مردان و زنان بگذرد؛ داشتن جمعیت کم با افزایش رونق تولید و سرمایه‌اندوزی مغایرت دارد. ما وظیفه داریم دانشمند، مخترع، سرباز و سرمایه انسانی برای کشور پرورش دهیم.
انتهای پیام

captcha