جشنواره کتابخوانی رضوی در کردستان مورد حمایت قرار می‌گیرد
کد خبر: 3812335
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸

جشنواره کتابخوانی رضوی در کردستان مورد حمایت قرار می‌گیرد

گروه فرهنگی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اثرگذاری برنامه های فرهنگی در جامعه گفت: با تمام توان و ظرفیت از برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در استان کردستان حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ، شامگاه گذشته، 26 اردیبهشت ماه در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان، اظهار کرد: برگزاری جشنواره کتاب خوانی رضوی گامی ارزشمند در راستای ترویج فرهنگی کتابخوانی است.
وی افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی دارای ظرفیت‌ها و ارتباطات گسترده‌ای با اقشار مختلف مردم است و از این ظرفیت می‌توان برای معرفی و تبلیغ جشنواره استفاده کرد.
حجت‌الاسلام کرمی افزود: همکاری و مشارکت دستگاه‌های فرهنگی در برگزاری برنامه‌های اثرگذار به نفع جامعه است و باید بیش از پیش مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.
گفتنی است؛ نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا علیه‌السلام و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین علیهم‌السلام همزمان با ایام فرخنده دهه‌ کرامت، برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha