ضرورت مدیریت صوتی غرفه‌ها در فضای نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3812375
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱

ضرورت مدیریت صوتی غرفه‌ها در فضای نمایشگاه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ قائم مقام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: نمایشگاه قرآن در گستره وسیع و با هزینه بالا در حال برگزاری بوده و ضروری است که مدیریت صوتی در فضای نمایشگاه صورت پذیرد.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، قائم مقام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، در جلسه ستاد هماهنگی با مدیران بخش‌های مختلف نمایشگاه که عصر امروز، 27 اردیبهشت در مصلای حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد؛ بر ضرورت ساماندهی سیستم‌های صوتی در نمایشگاه تأکید کرد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: نمایشگاه قرآن در گستره وسیع و با هزینه بالا در حال برگزاری است و ضروری است که مدیریت صوتی در فضای نمایشگاه صورت پذیرد.

 وی با اشاره به اینکه اجرای برخی برنامه‌ها نیاز به بلندگو دارد، ادامه داد: صدایی که از سیستم‌های صوتی هر غرفه خارج می‌شود باید محدود و در حیطه همان غرفه باشد و مزاحمتی برای غرفه همسایه ایجاد نکند.

وی از مدیران بخش‌های مختلف بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خواست تا مواردی که نیاز به استفاده از بلندگو دارد را اعلام کنند و آنان را توجیه کنند. غرفه‌هایی که مجبور به استفاده از سیستم صوتی هستند باید صدای بلندگوها را در حیطه غرفه خود بلند کنند.

وی تأکید کرد: اگر صدای سیستم صوتی غرفه باعث آزار غرفه همسایه شود، همکاران کمیته حراست می‌توانند غرفه متخلف را به کمیته تخلفات معرفی کنند.

حجت‌الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت ارائه آمار به روز و دقیق برنامه‌ها و نشست‌ها تأکید کرد و گفت: بر این اساس یک گروه خبری در شبکه اجتماعی واتس‌اپ راه‌اندازی می‌شود تا مدیران بخش‌ها نسبت به ارائه دقیق آمار برنامه‌ها و نشست‌های خود اقدام کنند.

همچنین در بخش دیگری از این نشست، مرسلی، مدیر دبیرخانه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم نیز بر ضرورت اعلام رسمی طرح‌های انصرافی تأکید کرد و گفت: طرح‌های انصرافی نباید به صورت شفاهی اعلام شود؛ از مدیران بخش‌های مختلف تقاضا داریم تا طرح‌های انصرافی خود را به صورت رسمی به دبیرخانه اعلام کنند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن؛ معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت تا 4 خرداد در مصلای حضرت امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

انتهای پیام

captcha