اجرای ۵۰ برنامه قرآنی ویژه ماه رمضان در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3812429
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

اجرای ۵۰ برنامه قرآنی ویژه ماه رمضان در سیستان و بلوچستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان، ۵۰ ویژه‌برنامه قرآنی در سطح استان برگزار می‌شود.

مرتضی کوچکی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان، 50 ویژه‌برنامه قرآنی در سطح استان برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: برپایی محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه و مساجد سطح استان، نشست‌های تفسیر قرآن کریم با حضور مبلغان اعزامی و گفتمان‌های دینی با سخنرانی اساتید برجسته حوزه و دانشگاه از جمله برنامه‌های اجرایی است.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان افزود: همایش‌های مختلف قرآنی، کرسی‌های تلاوت قرآن با دعوت از قراء برجسته بومی و کشوری، ترتیل و جزء‌خوانی قرآن کریم و اطعام روزه‌داران در سحر و افطار از دیگر برنامه‌های اداره امور قرآنی در ماه مبارک است.
کوچکی بیان کرد: در این ایام، 50 روحانی مبلغ نیز از سازمان اوقاف به نقاط محروم استان اعزام شده‌اند که علاوه بر مشاوره‌های شرعی و پاسخگویی به شبهات، به ترویج فرهنگ وقف نیز می‌پردازند.

انتهای پیام

captcha