109 زندانی جرائم غیرعمد خراسان‌شمالی چشم‌انتظار جشن گلریزان
کد خبر: 3812479
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

109 زندانی جرائم غیرعمد خراسان‌شمالی چشم‌انتظار جشن گلریزان

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل ستاد دیه خراسان‌شمالی گفت: 109 زندانی جرائم غیرعمد استان چشم انتظار یاری مردم در جشن گلریزان هستند.

105 زندانی جرائم غیر عمد خراسان‌شمالی چشم انتظار جشن گلریزان

رضا استاجی، مدیرعامل ستاد دیه استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: هم‌اکنون 109زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان محبوس هستند که این افراد بیشتر به دلیل حوادث کارگاهی، مهریه و بدهی مالی به غیر از کلاهبرداری زندانی شده‌اند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه با شکات پرونده‌های این زندانیان برای آزادی آنان رایزنی می‌شود اما در مجموع به منظور آزادی این زندانیان از بند 50 میلیارد ریال مورد نیاز است.
استاجی با بیان اینکه بیشتر زندانیان جرائم غیر عمد استان به دلیل بدهی مالی به غیر از کلاه‌برداری در زندان به سر می‌برند، گفت: مقرر است امسال در همه شهرستان‌های خراسان‌شمالی جشن گلریزان برگزارشود.
وی یادآور شد: فردا یکشنبه 29 اردیبهشت ماه سال جاری جشن گلریزان شهرستان بجنورد در سالن آمفی تئاتر مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور مسئولان استانی و کشوری برپا می‌شود.
استاجی با بیان اینکه طی سال گذشته هفت میلیارد ریال در قالب جشن‌های گلریزان استان جمع آوری شده است، عنوان کرد: در قالب برپایی این جشن 309 زندانی از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشته‌اند .
وی یادآور شد: خیران می‌توانند برای واریز کمک‌های خود از طریق شماره‌حساب ۸۸۸۸۸ بانک تجارت اقدام و یا از طریق کد USSD به شماره # ۸۵۰۷۷۷۷*۷۸۰* کمک‌های خود را مستقیم به ستاد دیه استان انجام دهند.
انتهای پیام

captcha