بیان عملکرد دستگاه‌ها تؤام با خلاقیت باشد‌
کد خبر: 3812558
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

بیان عملکرد دستگاه‌ها تؤام با خلاقیت باشد‌

گروه اجتماعی ـ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تشریح لازمه کار روابط عمومی اظهار کرد: بیان عملکرد دستگاه‌ها از سوی روابط عمومی تؤام با خلاقیت باشد.

بیان عملکرد دستگاه‌ها توام با خلاقیت باشدبه گزارش ایکنا از لرستان، قاسم ولی‌زاده، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، امروز، ۲۸ اردیبهشت‌ماه در جلسه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی لرستان، اظهار کرد: خبرنگاری با روابط عمومی دو مقوله جداگانه هستند.
وی با ذکر این مطلب که بسیاری از مواقع اطلاعات روابط عمومی بیشتر از مدیر است چراکه روابط عمومی اطلاعات بخش‌های مختلف را جمع‌آوری می‌کند، تصریح کرد: روابط عمومی باید در دو حوزه بیرون و درون‌سازمانی باید پاسخگو باشد.
ولی‌زاده با اشاره به این‌که روابط عمومی باید دارای خلاقیت خاص بوده و بتواند نوآوری و ایده‌پردازی کند، اضافه کرد: سازمان‌هایی عملکرد مشخص دارند که روابط عمومی فعال داشته باشند‌.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تأکید بر این‌که روابط عمومی می‌بایست مهارت گوش دادن و شنیدن بالا تؤام با صبر داشته باشد، افزود: روابط عمومی‌ها وظایف ذاتی سازمان‌ها را بیان کنند.
وی با ذکر این مطلب که طرح تکریم ارباب‌رجوع و میز خدمت نیز از سوی مدیران روابط عمومی مدیریت می‌شود، ادامه داد: روابط عمومی چالش‌های سال در دستگاه‌ها را بشناسد این در حالی‌ است که شرایط ما در حال حاضر شرایطی خاص است.
ولی‌زاده با اشاره به این‌که روابط عمومی در حوزه ورزش بداند که رقابت‌های ورزشی رنگ و بوی سیاسی گرفته است، اضافه کرد: چالش سال‌جاری اعتراضات صنفی و اجتماعی است و روابط عمومی باید پاسخگوی اعتراضات مدنی باشند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تأکید بر این‌که قبلاً رسانه‌ها مکتوب بودند اما امروز در فضای مجازی هستند، خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک شاهد اتفاقاتی در حوزه فضای مجازی خواهیم بود که نیاز به حضور فیزیکی افراد نخواهیم داشت.
وی با ذکر این مطلب که در شرایط کنونی انتشار اخبار منفی یک امتیاز شده و تولید اخبار منفی برای جامعه خوب نیست، گفت: در حال حاضر روابط عمومی‌ها تولید مستند داشته باشند چراکه عدم بیان عملکرد درست سازمان‌ها موجب می‌شود که سازمان به‌عنوان یک سازمان بی‌اثر تلقی شود.

انتهای پیام

captcha