هجدهمین برنامه‌ «نغمه‌ نزول» در ایلام برگزار می‌شود
کد خبر: 3812579
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

هجدهمین برنامه‌ «نغمه‌ نزول» در ایلام برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیر رواط عمومی حوزه هنری ایلام‌ از برگزاری هجدهمین برنامه نغمه‌ نزول در در روز دوم خرداد‌ماه مطابق با هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

هجدهمین برنامه‌ نغمه‌ نزول برگزار می‌شودعلی شوهانی‌نژاد، مدیر رواط عمومی حوزه هنری ایلام، ‌در گفت‌وگو ‌با ایکنا از ایلام، اظهار کرد: این برنامه به رسم هر ساله‌ حوزه هنری و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری ایلام و انجمن خوشنویسان ایلام در پیاده‌راه طالقانی شهر ایلام برگزار خواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه این برنامه در سال‌های گذشته در حوزه هنری برگزار می‌شد، اما امسال در فضای باز و هنری پیاده‌راه طالقانی برگزار خواهد شد، مزیت برگزاری این مراسم آیینی در فضای باز این است که علاقمندان بیشتری می‌توانند از این مراسم هنری استفاده کنند.
شوهانی‌نژاد با بیان اینکه در این مراسم معنوی خوشنویسان مطرح استان، کلام وحی را کتابت خواهند کرد، تصریح کرد: همچنین نمایشگاهی از آثار قرآنی هنرمندان در این مکان به نمایش گذاشته می‌شود و در کنار آن هنرمندان خوشنویس و نقاش و گرافیست به خلق اثر به صورت زنده می‌پردازن و تعدادی از خوشنویسان به صورت زنده اسماء جلاله را نوشته و تقدیم علاقمندان می‌کنند.
انتهای پیام
captcha