جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی محافل قرآنی کردستان برگزار شد
کد خبر: 3812617
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷

جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی محافل قرآنی کردستان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان از برگزاری جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی محافل قرآنی این استان خبر داد.

جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی محافل قرآنی کردستان برگزار شد

جمشید محمدی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، گفت: جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی محافل قرآنی کردستان، 28 اردیبهشت‌ماه ساعت 10 با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و نمایندگان دستگاه‌های مختلف از جمله دانشگاه علوم پزشکی کردستان، نیروی انتظامی، مرزبانی، دفتر نماینده ولی فقیه و سایر دستگاه‌های دینی و فرهنگی در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی قاریان استان با تکنیک‌ها و فنون هنر تلاوت قرآن کریم از اهداف برگزاری این محافل است، اظهار کرد: بخش عظیمی از محافل انس با قرآن و جزء خوانی قرآن کریم در ایام ماه رمضان و بخشی دیگر در تمامی ایام سال در بقاع متبرکه و مساجد شاخص استان برگزار می‌شود.

محمدی تصریح کرد: در از تاریخ 7 تا 9  خردادماه استان کردستان میزبان استاد رحیم خاکی خواهد بود و ندای ملکوتی تلاوت این استاد برجسته در محافل استان طنین‌انداز خواهد شد.

انتهای پیام

captcha