ثبت‌نام دوره آموزش مجازی روش فهم قرآن در نمایشگاه
کد خبر: 3812654
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳

ثبت‌نام دوره آموزش مجازی روش فهم قرآن در نمایشگاه

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ ثبت‌نام در دوره ششم آموزش مجازی روش فهم و مطالعه قرآن در نمایشگاه بین‌المللی قرآن انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ مؤسسه قرآن  پویان تهران با غرفه‌ای در بخش رسانه‌های دیجیتال بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات قرآنی به بازدید‌کنندگان و علاقه‌مندان قرآنی می‌پردازد.
ثبت‌نام دوره ششم آموزش مجازی روش مطالعه و فهم قرآن، فروش کتاب «مبانی و روش مطالعه و فهم ساده قرآن» و فایل دیجیتال آن، فروش کتاب «پیام‌هایی از 30 جزء قرآن»" و نسخه دیجیتالی، نصب رایگان آخرین نسخه اپلیکیشن اندرویدی تنزیل، فروش لوح فشرده جلسات دوره آموزش حضوری روش مطالعه و فهم قرآن، بسته آموزشی فهم قرآن با تخخیف ویژه شامل کتاب و لوح فشرده جلسات دوره آموزش حضوری روش مطالعه و فهم قرآن و عرضه رایگان فایل‌های ورد، اکسل و پی دی اف سوره‌های قرآن به ترتیب نزول با ترجمه محمدمهدی فولادوند از جمله خدمات این غرفه طی برپایی نمایشگاه است.
همچنین تمامی محصولات با تخفیف 10تا 30 درصدی به مخاطبان ارائه می‌شود و هر روز نیز مسابقه قرآن، فهمی از مفاهیم جزء مربوط به همان روز برگزار می‌شود که ساعت 23:30 هر شب با قرعه‌کشی و اعطای جایزه نقدی همراه است.
علاقه‌مندان جهت تهیه محصولات این مؤسسه و شرکت در این مسابقه می‌توانند به غرفه قرآن‌پویان واقع در انتهای شبستان اصلی، مقابل درب شماره 86 مراجعه کنند.
یادآور می‌شود، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار«قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از ۲۱ اردیبهشت‌ماه تا ۴ خرداد ماه در مصلای حضرت امام خمینی(ره) در حال برپایی است.

انتهای پیام

captcha