دشمنان برای ضربه به نظام جوانان را نشانه می‌گیرند
کد خبر: 3812679
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱

دشمنان برای ضربه به نظام جوانان را نشانه می‌گیرند

گروه فرهنگی- وزیر آموزش و پرورش با تاکید براینکه دانش‌آموزان آینده سازان کشورهستند و گره‌های کشور در آینده به دست آن‌ها باز می‌شود، گفت: دشمنان برای ضربه زدن به نظام جوانان را نشانه می‌گیرند.

دشمنان برای ضربه به نظام جوانان را نشانه می‌گیرند

به گزارش ایکنا از البرز، سیدمحمد بطحائی، وزیرآموزش و پرورش، 28 اردیبهشت در محفل انس با قرآن که در دبیرستان شبانه روزی سمیه طالقان برگزار شد اظهار کرد: طالقان از دیرباز مهد تمدن و فرهنگ بوده و فرهیختگان زیادی در حوزه اجتماعی، سیاسی و... از این شهرستان به انقلاب خدمت کرده‌اند.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت و ظرفیت نسل جوان ابراز کرد: ارزشمندترین ثروت هر جامعه‌ای نسل جوان و نوجوان است و هیچ سرمایه‌ای مثل این گروه مهم نیست به همین دلیل دشمنان برای ضربه به نظام جوانان و نوجوانان را نشانه می‌روند.
این مسئول اضافه کرد: ثروت جامعه در اختیار معلمان قرار گرفته و وظیفه آموزش و پرورش تربیت شایسته آینده سازان کشور است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: همه ما در آموزش و پرورش در حال تلاش هستیم که محیطی ایجاد کنیم تا دانش‌آموزان در آن تمرین زندگی کنند.
وی با تاکید براینکه دانش‌آموزان آینده سازان کشورهستند و گره‌های کشور در آینده به دست آن‌ها باز می‌شود، افزود: ما با تمام توان برای افزایش امکانات و زیرساخت‌های آموزشی کشور تلاش می‌کنیم تا دانش آموزان بتوانند در محیطی سالم و شاداب مدارج تحصیلی را طی کنند.
بطحائی گفت: هر چند امکانات و زیرساخت‌های آموزشی کشور پاسخگوی نیاز موجود نیست ولی در تلاشیم ضعف‌های موجود را مرتفع کنیم و این هدف با تعامل و همکاری محقق خواهد شد.
انتهای پیام

captcha