محصولات نمایشگاه قرآن متناسب با نیاز مردم باشد
کد خبر: 3812713
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷

محصولات نمایشگاه قرآن متناسب با نیاز مردم باشد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: بسیاری از محصولات عرضه شده در غرفه‌های نمایشگاه علوم قرآنی، صرفاً برای فروش محصول آن انتشارات بوده که لازم است پیش از برگزاری نمایشگاه از غرفه‌داران نیازسنجی صورت گیرد و سپس محصولات متنوع‌ و هماهنگ با نیاز مخاطب، عرضه شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواد ناصری، معاون تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان، شب گذشته، 28 اردیبهشت‌ماه در بازدید از غرفه ایکنا در نمایشگاه قرآن در فرهنگسرای شهرکرد برپا شده است، اظهار کرد: در بسیج دانشجویی برنامه‌هایی همچون حلقه‌های صالحین و کار تربیتی حول محورهای تربیتی، معرفتی، بصیرتی و مهارتی برگزار می‌شود که تلاوت قرآن، آشنایی با مفاهیم قرآن، تفسیر قرآن، تلاوت روایتی از اهل بیت، کلام ولایت و وصیت‌نامه شهدا به صورت ثابت، در برنامه‌ها وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه امسال محوریت کار بحث دانش و تبیین گام دوم انقلاب پیش‌بینی شده است، افزود: یکی از برنامه‌های آموزشی که به صورت مقطعی برگزار و بیشتر توان صرف این امر شده طرح ولایت کشوری است که با محوریت و مدیریت آموزشی موسسه امام (ره) انجام می‌شود.
حجت‌الاسلام ناصری ادامه داد: امسال این طرح به صورت متمرکز در مشهد برگزار می‌شود که تعداد بسیاری از افراد قرآنی استان برای این طرح ثبت‌نام و سایر افراد قرآنی می‌توانند در این دوره که در تابستان برگزار می‌شود شرکت کنند که افراد برای شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند به آدرس bq-network.ir مراجعه و ثبت‌نام خود را انجام دهند.
وی با اشاره به برگزاری طرحی دیگر به نام اسلام ناب، تأکید کرد: این طرح در بازه زمانی ۱۵ روزه برای آقایان و ۱۰ روزه برای خانم‌ها تیرماه در تهران حول محور کار تشکیلاتی افراد انقلابی برگزار خواهد شد.
معاون تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان از برگزاری طرح استانی خط امام به مدت هفت روز در استان خبر داد و گفت: خط امام نمونه‌ای کوچک از طرح ولایت است که این طرح با محوریت مبانی اعتقادی و آشنایی با مبانی فکری امامین انقلاب برگزار می‌شود و امید است بتوان از حضور فعال جوانان در این طرح استفاده کرد.
وی با اشاره به برنامه‌های قرانی ماه مبارک رمضان از سوی بسیج دانشجویی استان، تصریح کرد: پیگیری‌های لازم در خصوص برگزاری برنامه اعتکاف قرآنی انجام می‌شود که بتوان با همکاری بسیج دانشجویی و دانشگاه‌ها در دهه سوم ماه مبارک رمضان، این برنامه با نیت ختم قرآن در سه روز توسط دانشجویان در یکی از دانشگاه‌های استان برگزار شود.
حجت‌الاسلام ناصری در پایان در خصوص ارزیابی نمایشگاه علوم قرآنی، خاطرنشان کرد: برخی از غرفه‌ها همچون عفاف و حجاب، صنایع دستی و سبک زندگی اسلامی مطلوب ارزیابی می‌شوند ولی سایر غرفه‌ها نیازمند کار بیشتر هستند.
وی گفت: بسیاری از محصولات عرضه شده در غرفه‌ها صرفا برای فروش محصول آن انتشارات بوده که لازم است پیش از برگزاری نمایشگاه از غرفه‌داران نیاز سنجی صورت گیرد و سپس محصولات متنوع‌ و هماهنگ با نیاز مخاطب، عرضه شود.
انتهای پیام

 

captcha