10 تالیف مشارکتی بنیاد شهید سمنان در حوزه دفاع مقدس
کد خبر: 3812750
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

10 تالیف مشارکتی بنیاد شهید سمنان در حوزه دفاع مقدس

گروه اجتماعی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان اظهار کرد: این اداره کل ۱۰ اثر تألیفی را با مشارکت ستاد کنگره و حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان به چاپ رسانده است.

10 تالیف مشارکتی بنیاد شهید سمنان در حوزه دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام حسین فریدون، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان عصر روز گذشته 28 اردیبهشت در دیدار با سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان با بیان اینکه بنیاد شهید سمنان ۱۰ اثر تألیفی را با مشارکت ستاد کنگره و حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان به چاپ رسانده گفت: تعامل و همکاری خوبی بین بنیاد شهید و امور ایثارگران با دستگاه‌های فرهنگی در زمینه برگزاری برنامه‌های متعدد وجود دارد که در این راستا تفاهم‌نامه میان بنیاد مرکز و نهاد کتاب خانه‌های عمومی کشور منعقد شده و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان از جایگاه خوبی در زمینه تألیف و انتشار کتاب در کشور برخوردار است.

وی ادامه داد: جشنواره کتاب‌خوانی رضوی فرصتی برای ترویج فرهنگ سیره ائمه اطهار (ع) است که زمینه مناسبی برای گسترش همکاری در زمینه فرهنگی بین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و کتابخانه‌های عمومی این استان وجود دارد که یکی از آن‌ها برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی است.

سعید دهقانلو، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان نیز با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه همگانی است، متذکر شد: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتاب‌خانه‌های عمومی استان در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز در دستور کار است که بر این اساس برگزاری برنامه‌های فرهنگی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در کتاب‌خانه‌هایی که به نام شهدا نام‌گذاری شده می‌تواند گسترش یابد.

به گفته وی؛ نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان سمنان نیز با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و سیره ائمه اطهار (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha