آغاز نام‌نویسی طرح حفظ «رحله 5» در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3812755
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

آغاز نام‌نویسی طرح حفظ «رحله 5» در سیستان و بلوچستان

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: ثبت‌نام طرح تابستانی حفظ قرآن کریم با عنوان «رحله 5» از امروز، یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه در سطح استان آغاز شد.

حجت‌الاسلام محسن مؤمنی‌مقدم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: ثبت‌نام طرح تابستانی حفظ قرآن کریم با عنوان «رحله 5» از امروز، یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه در سطح استان آغاز شد.
وی ادامه داد: هر سال ترم‌های تابستانی حفظ قرآن کریم توسط مؤسسه فرهنگی قرآنی بیت‌الاحزان در سطح کشور به میزبانی بقاع متبرکه و موقوفات برگزار می‌شود، اما امسال برای نخستین بار زائرسرای موقوفه امام رضا(ع) زاهدان مجری این طرح است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بیان کرد: این طرح ویژه آقایان 14 تا 22 سال است و طی آن قرآن‌آموز حافظ 4 جزء قرآن کریم می‌شود.
وی با بیان اینکه شهریه ثبت‌نام در این طرح 250 هزار تومان است، افزود: هزینه این دوره بیش از یک میلیون تومان برای هر نفر است که با رایزنی‌های انجام شده، این شهریه برای مردم سیستان و بلوچستان کاهش داده شده است.
مؤمنی‌مقدم عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این طرح می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مؤسسه بیت‌الاحزان به نشانی beytolahzan.ir مراجعه کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه این دوره طی دو ماه برگزار می‌شود، افزود: این دوره از یکم تیرماه در زائرسرای موقوفه امام رضا(ع) زاهدان آغاز و تا 31 مردادماه به‌طول می‌انجامد.

انتهای پیام

captcha