جلسه هماهنگی گرامیداشت سی‌امین ارتحال امام(ره) در گله‌دار فارس
کد خبر: 3812764
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

جلسه هماهنگی گرامیداشت سی‌امین ارتحال امام(ره) در گله‌دار فارس

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه هماهنگی برای برگزاری مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در بخش گله‌دار شهرستان مهر استان فارس برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در بخش گله‌دار شهرستان مهر استان فارس جلسه ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام راحل بخش با حضور ائمه جمعه، مدیران ادارات، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا‌های تابعه بخش در محل بخشداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رستمی، بخشدار گله‌دار ضمن بیان شخصیت امام راحل، به اندیشه‌های ایشان و نقشی که در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، اشاره و از مردم و مسئولین درخواست کرد تا در هر چه باشکوه‌تر برگزاری مراسمات ارتحال حضرت امام در شهر گله‌دار و روستای تابعه بخش همکاری و حضور حداکثری داشته باشند.

سپس شیخ مصطفی نوری، امام جمعه اهل سنت شهر گله‌دار و حجت‌الاسلام حسین قاسمیان، امام جمعه موقت گله‌دار مطالبی را پیرامون حضرت امام خمینی(ره) بیان کرده و خواستار حضور اقشار مختلف مردم در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام شدند.

در ادامه هر یک از مدعوین نقطه نظرات و پیشنهادات خود را جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم ارتحال حضرت امام در شهر گله‌دار و روستاهای تابعه بخش بیان و آمادگی خود را برای هر گونه همکاری در این زمینه اعلام کردند.

در این جلسه همچنین در خصوص گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، قیام خونین ۱۵خرداد و برگزاری نماز عید فطر در شهر گله‌دار و روستاهای تابعه بخش نیز تصمیم‌گیری شد.

عباس ستایش‌گو

انتهای پیام

captcha