۱۳۷ یتیم و فرزند محسنین در انتظار حمایت نیکوکاران هستند
کد خبر: 3812838
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

۱۳۷ یتیم و فرزند محسنین در انتظار حمایت نیکوکاران هستند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: در حال حاضر ۱۳۷ یتیم و فرزند محسنین فاقد حامی در انتظار حمایت نیکوکاران هستند تا با کمک حامیان برخی از مشکلات معیشتی، تحصیلی، درمانی و دیگر نیازهای ضروری زندگی آن‌ها مرتفع شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد استان گیلان، امروز، 29 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر سه هزار و ۶۸۲ یتیم با ۱۵ هزار و ۴۹۳ حامی تحت حمایت این نهاد هستند، اظهار کرد: چهار هزار و ۵۸۶ فرزند محسنین هم با ۶ هزار و ۵۴۳ حامی جمعاً با ۲۲ هزار و ۳۶ حامی تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند.

وی با اشاره به نیازمندی‌های ایتام و فرزندان محسنین، افزود: امیدواریم با حمایت بیش ‌از پیش حامیان برخی از مشکلات معیشتی، تحصیلی، درمانی و دیگر نیازهای ضروری زندگی آن‌ها مرتفع شود.

اهرابی با قدردانی از کمک‌های مادی و معنوی نیکوکاران به ایتام و محسنین خاطرنشان کرد: حامیان در سال گذشته ۲۰ میلیارد و ۶۶۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به ایتام و فرزندان محسنین به‌صورت نقدی و غیرنقدی کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با تأکید بر اینکه سه هزار ۸۶ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تنها یک حامی دارند، تصریح کرد: با توجه به نیازهای اساسی این فرزندان از جمله معیشتی، تحصیلی، درمانی، مسکن و دیگر نیازهای اساسی، در بیشتر موارد کمک یک حامی جوابگوی نیازهای یتیم و یا فرزند محسنین نیست و می‌طلبد که چند نفر حمایت یک یتیم و یا فرزند محسنین را به عهده بگیرند.

اهرابی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵۳ نفر از ایتام تحت حمایت از بیماری صعب‌العلاج رنج می‌برند، افزود: برای تامین کمک‌هزینه درمانی این ایتام و همچنین تهیه دارو برای آن‌ها نیازمند مساعدت و یاری نیکوکاران و حامیان هستیم.

وی با اشاره به پویش «من یک حامی هستم»، گفت: در حال حاضر ۱۳۷ یتیم و فرزند محسنین فاقد حامی در انتظار حمایت نیکوکاران هستند که خیران می‌توانند با پیوستن به این پویش، یاریگر ایتام و فرزندان محسنین در زمینهٔ تحصیلی، درمان، مسکن و معیشتی باشند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان درباره راه‌های کمک به ایتام و محسنین افزود: نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۰۱۳*۸۸۷۷* و یا با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir یاریگر ایتام و محسنین باشند و همچنین شماره تماس ۰۱۳۳۳۳۶۵۸۵۲ هم آماده پاسخگویی به سؤالات خیران عزیز است.

انتهای پیام

captcha