تجلیل از حافظان مدارس مهاد و خیرین مهد قرآن کریم اصفهان
کد خبر: 3812879
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵

تجلیل از حافظان مدارس مهاد و خیرین مهد قرآن کریم اصفهان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ طی مراسمی از حافظان مدارس مهاد وابسته به مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان و همچنین خیرین این مرکز قرآنی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایکنا؛ طی مراسمی از حافظان مدارس دخترانه و پسرانه حفظ تخصصی مهاد وابسته به مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان با حضور مربیان، مدیران و همچنین برخی از مسئولان استانی در آستانه ولادت امام حسن(ع) برگزار شد.
این همایش که با اجرای برنامه‌های متنوع از سوی حافظان، ارائه نظرات نمایندگان والدین و تشریح اهداف و برنامه‌های این مدارس همراه بود با تجلیل از تمامی حافظان قرآن این مدارس با اهدای هدایا و تقدیرنامه‌ها بود.
در حال حاضر مدرسه تخصصی حفظ مهاد دختران با 95 نفر و مدرسه تخصصی حفظ پسران با 60 نفر، آموزش‌های تحصیلی و درسی را در کنار حفظ و مفاهیم و زیباخوانی قرآن می‌گذرانند. این حافظان در پایه‌های پنجم تا نهم هستند.
همچنین در خبر دیگری از این مؤسسه آمده است، همایش تجلیل از خیران قرآنی مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان به منظور قدردانی و همراهی آن‌ها در ابعاد مختلف فرهنگ، آموزشی و کمک به ساخت و تجهیز مرکز قرآنی مهد قرآن برگزار شد.
انتهای پیام

captcha