ثبت‌نام اعتکاف رمضانیه در میناب آغاز شد
کد خبر: 3813037
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

ثبت‌نام اعتکاف رمضانیه در میناب آغاز شد

گروه اجتماعی ــ رئیس تبلیغات اسلامی میناب با اشاره به برگزاری اعتکاف رمضانیه در دهه پایانی ماه مبارک رمضان گفت: علاقه‌مندان برای نام‌نویسی در این مراسم به اداره تبلیغات اسلامی و مساجد محل اعتکاف مراجعه کنند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد بنی‌خزاعی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب، امروز، دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران از آغاز نام‌نویسی مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه در میناب خبر داد و اظهار کرد: مراسم معنوی اعتکاف در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری از ۱۹ رمضان تا ۲۱ رمضان در مساجد محوری شهرستان میناب برگزار می‌شود.
وی با اشاره به هم‌زمانی مراسم عبادی اعتکاف با شب‌های قدر گفت: این شب‌های پربرکت فرصت خوبی است که اقشار مختلف ازجمله دانش آموزان، دانشجویان، اداری‌ها و عموم مردم از بستر معنوی اعتکاف رمضانیه بهره ببرند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب تصریح کرد: نام‌نویسی از داوطلبان حضور در این مراسم معنوی از شنبه آغازشده و تا پایان هفته ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند جهت نام‌نویسی به اداره تبلیغات اسلامی و مساجد محل اعتکاف مراجعه کنند.
بنی‌خزاعی در پایان با بیان اینکه امروزه اعتکاف رمضانیه تبدیل به یک فرهنگ عمومی شده است، گفت: هزاران مسجد در سراسر کشور میزبان معتکفان هستند و از همه اقشار جامعه حضور دارند و این تأثیرگذاری انقلاب اسلامی را می‌رساند.
انتهای پیام

captcha