برگزاری محفل انس با قرآن با حضور ۳۰۰ فعال قرآنی همدان
کد خبر: 3813054
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور ۳۰۰ فعال قرآنی همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اتحادیه مدغم قرآنی استان همدان از برگزاری اولین دیدار جامعه قرآنی استان ‌با نماینده ولی فقیه در همدان و محفل بزرگ قرآنیان استان خبر داد.

برگزاری محفل بزرگ قرآنی استان با حضور 300 فعال قرآنیجواد سعیدی، رئیس اتحادیه مدغم قرآنی استان همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، از برگزاری اولین دیدار جامعه قرآنی استان همدان با نماینده ولی فقیه در استان و محفل بزرگ قرآنیان همدان خبر داد.
وی با بیان اینکه این دیدار ساعت 18:30 روز چهارشنبه، یکم خردادماه در محل دفتر امام جمعه انجام خواهد شد، افزود: در این دیدار 300 نفر از اساتید، قاریان، حافظان، مدرسان، مدیران و فعالان قرآن استان با آیت‌الله شعبانی دیدار خواهند داشت.
سعیدی اشاره‌ای به بخش‌های مختلف این برنامه ‌اضافه کرد: در این مراسم، تعدادی از قراء، مرتلان و حفاظ ممتاز بین‌المللی و کشوری در استان، به تلاوت آیات کلام وحی خواهند پرداخت.
رئیس اتحادیه مؤسسات قرآنی استان همدان ادامه داد: اجرای گروه هم‌خوانی «سیدالاحرار» به‌عنوان یکی از گروه‌های تواشیح ممتاز کشوری در استان و ارائه گزارش و مطالبات جامعه قرآنی استان از سوی رئیس اتحادیه از دیگر بخش‌های این دیدار است.
وی با اشاره به اینکه در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان به ایراد سخنان خود خواهند پرداخت، ابراز کرد: سخنران ویژه مراسم سردار مرتضی طلایی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور و فرمانده اسبق نیروی انتظامی استان تهران خواهد بود.
رئیس اتحادیه مؤسسات قرآنی استان همدان بیان کرد: در این مراسم از 25 پیشکسوت، و فعال قرآنی استان نیز تقدیر می‌شود.
انتهای پیام

captcha