‌محفل انس با قرآن ‌در ساوه برگزار شد
کد خبر: 3813056
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

‌محفل انس با قرآن ‌در ساوه برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور قاری بین‌المللی ‌محمد‌رضا پورزگری و با استقبال پرشور جوانان و نوجوانان در ‌مسجد مسلم‌بن‌عقیل ساوه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور قاری بین‌المللی ‌محمد‌رضا پورزگری و با استقبال پرشور جوانان و نوجوانان شامگاه 29 اردیبهشت‌ماه در مسجد مسلم‌بن‌عقیل ساوه برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، امام جمعه ساوه ضمن تقدیر و تشکر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و برگزار‌کننده محفل انس با قرآن ابراز داشت: برگزاری محافل انس با قرآن به عنوان سدّی ‌مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان است و اگر بخواهیم ‌مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی کنیم نیاز است در رویدادهای دینی و مذهبی برنامه داشته باشیم و مسئولان باید در این زمینه اهتمام جدی کنند.
وی افزود: جوانان با تصویر گرفتن از این‌گونه محافل در قالب کلیپ‌های کوتاه می‌بایست در فضای مجازی فعالیت کرده و آن را منتشر کنند.
حسینی تصریح کرد: ماه رمضان ماه نزول کتاب‌های آسمانی ادیان الهی است و در شب‌های قدر، قرآن کامل‌ترین آنها به پیامبرگرامی اسلام نازل شد، ثواب تلاوت یک آیه از قرآن در ماه مبارک رمضان برابر با ختم کل قرآن کریم می‌باشد و خواندن قرآن کریم مقدمه‌ای است برای فهم مفاهیم و معارف قرآن که برای همه ابعاد زندگی انسان برنامه دارد.
قرائت قرآن از سوی یکی از قاریان شهرستانی و ‌محمد‌رضا پورزرگری از قاریان بین‌المللی از دیگر برنامه‌های این محفل بود.
انتهای پیام

captcha