حرم شاهچراغ(ع) به جشن میلاد كریم اهل بیت(ع) می‌نشیند
کد خبر: 3813276
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

حرم شاهچراغ(ع) به جشن میلاد كریم اهل بیت(ع) می‌نشیند

گروه اجتماعی ـ مراسم جشن سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، به‌مناسبت فرا رسیدن نیمه رمضان و سالروز ولادت كریم اهل بیت(ع)، امام حسن مجتبی(ع) مراسم جشنی در روز سه‌شنبه، 31 اردیبهشت‌ماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.
مراسم نخست كه همزمان با نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود، علاوه بر سخنرانی مذهبی، محمدزمان گلدسته، احد ده بزرگی و محمد مرادی از شاعران آئینی فارس نیز به شعرخوانی در مدح و منقبت كریم اهل بیت(ع) خواهند پرداخت.
در مراسم دوم كه از ساعت 19:30 تا 22:30 روز سه‌شنبه برگزار می‌شود، مداحانی چون حسن جوكار، حسن عرفان‌منش و مجتبی نادری‌زاده به مولودی‌خوانی می‌پردازند.
این مراسم‌های جشن و سرور در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به عنوان بزرگترین شبستان شیعی جنوب كشور برگزار خواهند شد.
همچنین مسابقه اینترنتی «آیینه‌دار كرامت» نیز به‌مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) به‌همت حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود كه علاقه‌مندان از 29 اردیبهشت‌ماه تا 3 خرداد می‌توانند در این مسابقه شركت كنند.
علاقه‌مندان جهت شركت در این مسابقه و دریافت متن آن به بخش مسابقه پایگاه اینترنتی آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) به آدرس shahecheragh.ir/mosabeghat مراجعه كنند.
انتهای پیام

captcha