برگزاری همایش تجلیل از مؤلفان و نویسندگان در دامغان
کد خبر: 3813373
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

برگزاری همایش تجلیل از مؤلفان و نویسندگان در دامغان

گروه فرهنگی ــ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان از برگزاری همایش تجلیل از مؤلفان و نویسندگان این شهرستان خبر داد و گفت: ارج نهادن به کتاب و کتابخوانی، شناخت و معرفی نویسندگان متعهد و ارزشی و آثار آن‌ها، از عمده اهداف برگزاری این همایش است.

برگزاری همایش تجلیل از مولفان و نویسندگان در دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان، حسین امینیان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان عصر روز گذشته، 30 اردیبهشت در نشست برنامه‌ریزی برگزاری همایش تجلیل از مولفان و نویسندگان در دامغان، گفت: ارج نهادن به کتاب و کتابخوانی، شناخت و معرفی نویسندگان متعهد و ارزشی و آثار آ‌ن‌ها، شناسایی استعدادهای درخشان در زمینه نویسندگی از عمده اهداف برگزاری این همایش است.

وی با اشاره به اینکه بهترین مؤلفه یک کتاب خوب کتابی است که پاسخگوی نیازهای جامعه و حلال مشکلات جامعه باشد، اظهار کرد: کتابی که حکیمانه و براساس تفکر نوشته شود، مخاطب را جذب میکند که در این راستا نویسندگان با پدید آوردن آثار شورانگیز، شور زندگانی را با معنا در وجود انسانها پایدار میکنند.

حجتالاسلام منصور کوهی، مسئول انتشارات مهر حنظله نیز کتاب را بهترین ابزار برای رساندن پیام به مخاطب برشمرد و افزود: چون ارزش قلم از هر چیزی بالاتر است و این اثر قلم و کتاب است که جاودان میماند و به‌عنوان یک سند زنده و همیشگی تا آخرین دوران حیات بشر باقی میماند.

به گفته وی، مطالبی که در قید کتابت در نیاید تاثیرش همیشگی نیست و به مرور زمان از ذهن انسان محو میشود که بر همین اساس بخاطر اهمیت کتاب باید جایگاه نویسندگان و مولفان را پر رنگتر کنیم تا افراد بیشتری را در این مسیر جذب کنیم.

مسئول انتشارات مهر حنظله  یادآور شد: این همایش تیرماه به‌مناسبت روز قلم برگزار خواهد شد و ضمن معرفی کتاب جامع مؤلفان و نویسندگان شهرستان دامغان، نمایشگاه آثار آنان نیز در حاشیه همایش دایر خواهد شد و از نویسندگان برتر تجلیل میشود.

انتهای پیام

captcha