تنور ۲۰ نانوایی به نفع نیازمندان همدانی روشن می‌شود
کد خبر: 3813389
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
هم‌زمان با میلاد امام حسن(ع)؛

تنور ۲۰ نانوایی به نفع نیازمندان همدانی روشن می‌شود

گروه اجتماعی ــ مسئول کانون اسلامی خواهران مؤسسه شهید محراب آیت‌الله مدنی(ره) بیان کرد: امسال با همکاری اتحادیه آرد و نان و نانوایی‌ها توانسته‌ایم، ۲۰ نانوایی را برای اجرای طرح «جای خالی را پرکن» هماهنگ کرده و پای‌کار آوریم.

تنور 20 نانوایی به نفع نیازمندان همدانی روشن می‌شودساره میری، مسئول کانون اسلامی خواهران موسسه شهید محراب آیت‌الله مدنی(ره) در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: امسال برای چهارمین سال با یاری خداوند و مشارکت مردم و خیرین، طرح نیکوکارانه «جای خالی را پرکن» هم‌زمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع)، در سطح شهر همدان برگزار می‌شود.
مسئول کانون اسلامی خواهران موسسه شهید مدنی(ره) افزود: در این طرح، هم‌زمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع)، تنور نانوایی‌های محله‌های حاشیه شهر و نیازمند با کمک نقدی جمع‌آوری‌شده از سوی خیرین و مردم، روشن‌شده و نان صلواتی به دست مردم کم‌بضاعت می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه این طرح در سال اول با جمع کوچکی از خیرین اجرای شد، بیان کرد: با گذشت چند سال از اجرای این طرح، بسیاری از خیرین و بانیان خیر، با این مجموعه و طرح آشنا شده و در این راه با ما همکاری دارند.
میری با بیان اینکه هر نانوایی در سال‌های گذشته پخت هزار قرص نان را بر‌عهده داشت، گفت: امسال با همکاری اتحادیه آرد و نان و نانوایی‌ها، توانسته‌ایم، 20 نانوایی را جهت اجرای طرح «جای خالی را پرکن» هماهنگ کرده و پای‌کار آوریم که امیدواریم تعداد نان‌های پخت شده توسط این نانوایی‌ها نیز دو برابر شود.
مسئول کانون اسلامی خواهران موسسه شهید مدنی(ره) ادامه داد: در سال نخست نزدیک به 5 هزار قرص نان، سال دوم 11 هزار قرص و سال سوم نیز خوشبختانه 30 هزار قرص نان در نانوایی‌های محلات محروم شهر همدان پخته‌شده و در اختیار محرومان و نیازمندان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه هرساله با شروع ماه مبارک رمضان فراخوان شرکت در این طرح نیکوکارانه آغاز می‌شود تا کمک‌های مردمی برای اجرای این طرح جمع‌آوری شود، گفت: در این طرح مهم نیت افراد و عمل خالصانه آن‌ها است به همین دلیل گاهی افراد تنها بانی تهیه یک قرص نان شده،گاهی یک تنور و گاهی نیز کل پخت یک روز یک نانوایی را خریداری می‌کنند.
میری با اشاره به اینکه در این طرح برخی از نانواها نیز خود بانی خیر بودند، گفت: خوشبختانه هرسال استقبال از طرح بهتر از سال قبل می‌شود، امیدواریم که امسال نیز خیران ما را در اجرای این طرح همراهی کرده تا بتوان مانند سال‌های قبل جای خالی سفره‌های محرومان پر شود.
وی گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این اقدام خداپسندانه می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به کانون اسلامی خواهران، کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 6280231461029562 به نام موسسه شهید محراب آیت‌الله مدنی(ره) واریز کنند.
انتهای پیام

captcha