حمایت مؤسسه دارالایتام مهدیه از ۱۴۰۰ یتیم
کد خبر: 3813434
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

حمایت مؤسسه دارالایتام مهدیه از ۱۴۰۰ یتیم

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه همدان حمایت از 1400 یتیم از سوی مؤسسه خیریه مهدیه را کاری عظیم دانست و گفت: این مؤسسه به‌خوبی به آخرین توصیه امیرالمؤمنین(ع) توجه داشته و در این مسیر گام برداشته است.

حمایت از 1400 یتیم توسط مؤسسه دارالایتام مهدیهبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان همدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه همدان در دیدار با اعضای دارالایتام مهدیه همدان، با اشاره به خدمات آیت‌الله شهید مدنی در بنا کردن این خیریه یادآور شد: امیدواریم همه ما بتوانیم در مسیر این بزرگواران حرکت کنیم و آن را ادامه دهیم.
وی افزود: شهید مدنی نه‌تنها خود بلکه نام ایشان هم دارای برکات فراوانی است و این مؤسسه و دیگر مؤسساتی که توسط شهید مدنی ایجادشده، همه و همه از برکات این شهید عزیز است.
شعبانی‌موثقی بابیان اینکه رسیدگی به ایتام و محرومان از توصیه‌های مهم قرآنی است، اظهار کرد: در قرآن توجه و سفارش به هیچ قشری به‌اندازه ایتام وجود ندارد و این از اهمیت این کار حکایت دارد. حضرت علی(ع) نیز در آخرین وصیت خود به رسیدگی به ایتام اشاره داشتند و این نشان می‌دهند مسئله ایتام از منظر اسلام بسیار مهم است.
وی حمایت از 1400 یتیم توسط مؤسسه مهدیه را کاری عظیم عنوان کرد و گفت: این مؤسسه به‌خوبی به آخرین توصیه امیرالمؤمنین(ع) توجه داشته و در این مسیر گام برداشته است.
وی با تشکر از اقدامات انجام‌ شده یادآور شد: یکی از نقاط مثبت شما انجام کار تشکیلاتی است که در آن بسیار موفق هستید و به کمک آن توانسته‌اید در عرصه‌های مختلف ورود کنید و بسیاری از مشکلات را از بین ببرید. همه این خدمات قابل‌تقدیر است و امیدواریم شاهد رشد چشمگیر این مؤسسه باشیم.
انتهای پیام

captcha