تمام قد از انتخابات صیانت می‌کنیم
کد خبر: 3813484
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
استاندار سیستان‌وبلوچستان:

تمام قد از انتخابات صیانت می‌کنیم

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار سیستان و بلوچستان گفت: انتخابات اعتبار وزارت کشور است و ما باید تمام قد از اعتبار خود صیانت کنیم.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی استانداری، احمدعلی موهبتی امروز، سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه در نخستین نشست ستاد انتخابات استان، گفت: انتخابات اعتبار و ناموس وزارت کشور است و ما باید تمام قد از ناموس خود صیانت کنیم.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید با تمامی امکانات اداری آماده برگزاری انتخابات سالم در سیستان و بلوچستان باشند.
وی تقویت زیرساخت‌ها از قبیل فیبر نوری، ارتباطات، مسائل نظارتی و حمایتی مرتبط با برگزاری انتخابات را امری ضروری دانست و ادامه داد: در حوزه امنیت باید پیشگیری‌های لازم صورت گیرد و ارتباط مستمر و متناسب با حوزه فعالیت فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برقرار باشد و اعضای ستاد به‌صورت لحظه‌ای پاسخگوی فرمانداران و بخشداران باشند.
موهبتی اظهار کرد: همه نامزدهای شرکت‌کننده در انتخابات برای ما یکسان هستند و هر کس توانست نظر و آرای مردم را جلب کند برای ما محترم و ارزشمند است زیرا بر این باوریم که در انتخابات، اراده مردم باید عملی شود.
استاندار افزود: فرمانداران باید سعی کنند در مکاتبات برای نامزدهای انتخابات بحران و مشکلی ایجاد نشود و اشراف اطلاعاتی کامل در امور داشته باشند. انتخابات باید با معیار تأیید شورای نگهبان پیش رود و در برگزاری سالم آن دقت کافی انجام شود.

انتهای پیام

captcha