اجرای ۱۶۰ویژه‌برنامه سالروز آزادسازی خرمشهر در خراسان جنوبی
کد خبر: 3813523
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

اجرای ۱۶۰ویژه‌برنامه سالروز آزادسازی خرمشهر در خراسان جنوبی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: ۱۶۰ عنوان ویژه‌برنامه بزرگداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر در استان برگزار می‌شود.

اجرای ۱۶۰عنوان ویژه برنامه سالروز آزاد سازی خرمشهر درخراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، محمد فخر، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی، امروز، 31 اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر، افزود: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر قریب به ۱۶۰ عنوان برنامه در استان اجرایی می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها در چهار روز با عنوان‌های روز رسانه دفاع مقدس و مقاومت، روز شهدا و ایثارگران پیروان ولایت، روز مقاومت ایثار و ولایتمداری و روز دزفول مقاومت و پیروزی برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های خراسان جنوبی اظهارکرد: عملیات بیت‌المقدس در اردیبهشت ماه ۶۱ اوج حادثه‌ای عظیم بوده که قطعه مهمی از وطن را آزاد کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های خراسان جنوبی، برگزاری نشست تخصصی با رسانه‌ها، برگزاری همایش نیروهای مسلح در حسینه جماران، محفل انس با شهدا برای دانش آموزان و غبارروبی قطعه یک مزار شهدا را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده عنوان کرد.

فخر تصریح کرد: حضور نیروهای مسلح در نماز جمعه به منظور تجدید میثاق با ولایت، دیدار رزمندگان و خانواده شهدا با نماینده ولی فقیه در استان، رونمایی از موشن گرافی «سردار شهید رجبعلی آهنی»، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و تجدید میثاق روابط عمومی دستگاه‌ها با شهدای گمنام از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: برپایی ۲۰ نمایشگاه عکس و پوستر، برگزاری محافل شعر و خاطره گویی، اجرای نمایش‌های خیابانی، دیدار با خانواده شهدا و ایثار گران، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های قابل اجرا است.

فخر با اشاره به اینکه یکی از مهمترین محورها برگزاری جلسات دانشجویی با محوریت اساتید دفاع مقدس است، اظهار کرد: به طور حتم برگزاری این سلسله جلسات نقش تعیین کننده‌ای در پاسخ به شبهات احتمالی دانشجویان و نسل جوان خواهد داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی یادآورشد: شهید خائف اولین شهید استان در عملیات بیت المقدس بود و شهر بیرجند به تنهایی تجربه تشییع 12 شهید به صورت همزمان را در نتیجه این عملیات دارد.

انتهای پیام

captcha