استعدادهای قرآنی دانشگاه‌های لرستان شناسایی می‎شوند
کد خبر: 3813560
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶

استعدادهای قرآنی دانشگاه‌های لرستان شناسایی می‎شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ به‌همت شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های لرستان استعدادهای قرآنی دانشگاه‌ها شناسایی و تقویت می‎شوند.

استعدادهای قرآنی دانشگاه‌های لرستان شناسایی می‎شوندبه گزارش ایکنا از لرستان، با هدف دانش‌افزایی و توانمندسازی نیروهای فعال قرآنی در دانشگاه‌ها، تقویت هماهنگی و انسجام فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه‌ها شعبه استانی شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت در استان لرستان تشکیل شده است.
از دیگر اهداف تشکیل این شورا می‎توان به ارتقاء فعالیت‌های قرآنی در جامعه و حرکت به سمت عملیاتی شدن دستورات دینی، قرآنی و سبک زندگی ائمه معصومین(ع) اشاره کرد.
هم‌چنین، تقویت و هماهنگی در حوزه مسابقات قرآنی، برگزاری کارگاه‌های دینی، قرآنی و سبک زندگی، برگزاری کارگاه و دوره‌های آموزشی مفاهیم و قرائت قرآن و عترت و رونق کمی و کیفی محافل قرآنی و تلاوت قرآن در سطح دانشگاه‌ها از دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت در استان لرستان است.
حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، رئیس استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها را فرصتی در اختیار فعالان قرآنی دانشگاه‌ها دانست و گفت: استعدادیابی و تقویت استعدادهای قرآنی در دانشگاه‌ها یکی‎از مهم‌ترین اهداف و رویکردهای شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت در دانشگاه‌های استان است.
وی افزود: برنامه‌های شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت با رویکرد نهادینه‌سازی فرهنگ دینی و قرآنی و ترویج این فرهنگ غنی در جامعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha