جوانان را بیشتر با مساجد آشنا كنیم
کد خبر: 3813561
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

جوانان را بیشتر با مساجد آشنا كنیم

گروه اجتماعی ــ امام جمعه موقت شیراز با بیان اینكه باید جوانان و نوجوانان را بیشتر با مساجد و نماز جماعت آشنا كنیم، گفت: باید نونهالان، نوجوانان و جوانان را با برگزاری برنامه‌های جذاب تشویق كنیم تا در مساجد حضور یابند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن مرادی، امام جمعه موقت شیراز، امروز، 31 اردیبهشت‌ماه در همایش توانمندسازی اركان مساجد و مربیان پایگاه‌های مجری طرح «شهید بهنام محمدی» كه در سالن اجتماعات سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز برگزار شد، با تأكید بر اینكه باید جوانان و نوجوانان را بیشتر با مساجد و نماز جماعت آشنا كنیم، گفت: اگر می‌خواهیم جامعه را به سوی اقامه نماز، برپایی نماز جماعت و حضور در مساجد تشویق كنیم باید این كار را از سنین كودكی، نونهالی و نوجوانی آغاز كنیم.
وی افزود: فرهنگ ملی و مذهبی ما اهمیت و توجه زیادی به برخواستن در صبح زود و گفت‌وگو با خدای مهربان دارد و در ایام نه چندان دور رویه كار همه ما این بوده است كه صبح زود بیدار می‌شدیم و اولین كاری كه انجام می‌دادیم اقامه نماز و گفت‌وگو با خدا بوده است.
مرادی تأكید كرد: باید نونهالان، نوجوانان و جوانان را با برگزاری برنامه‌های جذاب تشویق كنیم تا در مساجد حضور یابند البته بحمد الهی پس از انقلاب مساجد ما از رونق خوبی برخوردار هستند.
امام جمعه موقت شیراز با بیان اینكه انجام فرائض دینی نباید جنبه اجبار و تحمیلی به خود بگیرد، افزود: اگر جوانان و نوجوانان ما با روح توحید و نقش معنویت در زندگی به خوبی آشنا شوند با شوق و ذوق تمام به اقامه نماز و انجام تكالیف دینی خود می‌پردازند.
انتهای پیام

captcha