انتقال مفاهیم قرآن در قالب‌های صوتی و تصویری؛ ضرورت دنیای امروز
کد خبر: 3813600
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
فقهی‌زاده مطرح کرد:

انتقال مفاهیم قرآن در قالب‌های صوتی و تصویری؛ ضرورت دنیای امروز

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ معاونت قرآن و عترت ارشاد در آیین افتتاح پنجمین استودیوی تخصصی ضبط آثار صوتی قرآنی در مهد قرآن کریم با تأکید بر اشاعه فرهنگ قرآنی و دینی با بهره‌مندی از ظرفیت‌های هنری، اظهار کرد: انتقال مفاهیم قرآنی در قالب صوتی و تصویری، از ضرورت‌های دنیای امروز است.

به گزارش ایکنا؛ آیین افتتاحیه پنجمین استودیوی تخصصی ضبط آثار صوتی قرآنی با ظرفیت ارتقای تولید تصویری آثار قرآنی، امروز، 31 اردیبهشت‌ماه، با حضور عبدالهادی فقهی‌زاده، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی عزیززاده، رئیس دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی، سیدمحمود چاوشی، مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن و دیگر اعضای هیئت مدیره و معاونین این مؤسسه برگزار شد.

طی این مراسم سیدمحمود چاوشی، مدیرعامل مهد قرآن، ضمن خیرمقدم از حمایت‌های معاونت قرآن و عترت به منظور تجهیز این استودیو تشکر و قدردانی کرد و گفت: امید است آثار آموزشی و فرهنگی مناسب با موضوع قرآنی و با بهره‌گیری از پتانسیل و ظرفیت استعدادهای قرآن‌آموزان و اساتید این مؤسسه و همچنین دیگر پیشکسوتان قرآنی تهیه و تولید شود.

محمدمهدی عزیززاده، رئیس دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی، از دیگر سخنرانان این مراسم بود. وی به ارائه گزارش فنی و تشریح فرآیند تجهیز استودیوی تخصصی ضبط آثار صوتی و تصویری قرآنی مؤسسه مهد قرآن پرداخت.

ارسالی/// انتقال مفاهیم قرآنی در قالب صوتی و تصویری ضرورت دنیای امروز است
سپس عبدالهادی فقهی‌زاده، معاونت قرآن و عترت ارشاد با تأکید بر اشاعه فرهنگ قرآنی و دینی با بهره‌مندی از ظرفیت‌های هنری، اظهار کرد: انتقال مفاهیم قرآنی در قالب صوتی و تصویری، ضرورت دنیای امروز است.

وی با تأکید بر اینکه همه مؤسسات قرآنی استان تهران می‌توانند از ظرفیت استودیوی فوق بهره‌مند شوند، اظهار کرد: امید است بخش تصویری آن نیز در آینده نزدیک راه‌اندازی شود. همچنین مؤسسات قرآنی می‌توانند جهت اشاعه فرهنگ دینی و خودکفایی و تقویت این موضوع می‌توانند گام‌های مثمر ثمری بردارند.

در ادامه حسین ساری، عضو هیئت مدیره مؤسسه از حمایت‌های معاونت قرآن و عترت ارشاد، افزود: استان تهران بعد از تبریز، یزد، مشهد مقدس و قم پنجمین استانی است که به این استودیو مجهز شده است.

ارسالی/// انتقال مفاهیم قرآنی در قالب صوتی و تصویری ضرورت دنیای امروز است
ارائه تلاوت آموزشی توسط سیدمهدی سیف، عضو هیئت علمی مؤسسه مهد قرآن، به صورت آزمایشی، قصه‌گویی قرآنی توسط شهیدی، اجرای گروه تواشیح لیلةالقدر و همچنین همخوانی سوره مبارکه کوثر توسط نوگلان مهد شکوفه‌های مؤسسه مهد قرآن از دیگر برنامه‌های آیین افتتاحیه بود.

گزارش تصویری این مراسم را اینجا ببیند.

انتهای پیام

captcha