جابجایی ۳۸ روستای خسارت‌دیده از سیل در لرستان
کد خبر: 3813725
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹

جابجایی ۳۸ روستای خسارت‌دیده از سیل در لرستان

گروه اجتماعی ــ معاون استاندار لرستان با اشاره به جابجایی ۳۸ روستای خسارت‌دیده از سیل در لرستان، گفت: یازده هزار خانه در روستاهای سیل‌زده لرستان درجاساز می‌شوند.

جابجایی 38 روستای خسارت‌دیده از سیل در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، احمد مرادپور، معاون امورعمرانی استانداری لرستان لرستان امروز، یکم خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع سیل فروردین‌‌ماه امسال در لرستان، گفت: یازده هزار واحد مسکونی در یک‌هزار و 120 روستای آسیب‌دیده ازسیل به‌صورت درجاساز احداث می‌شوند.
وی با بیان این‌که در سیل اخیر به یک‌هزار و 600 واحد مسکونی روستایی آسیب وارد شده است، افزود: از این تعداد یک‌هزار و 120 روستا در جاساز است و 38 روستا نیاز به جابجایی دارد.
مرادپور با اشاره به جابجایی کامل هفت روستای سیل‌زده در لرستان، ادامه داد: تاکنون مشکل تأمین زمین پنج روستا حل شده و در حال تهیه نقشه و تسطیح هستند و برای روستاهای ملاوی و بابازید تاکنون زمینی تأمین نشده و پیگیری‌های لازم ادامه دارد.
معاون استاندار لرستان با اشاره به این‌که اولویت بازسازی با واحدهای تعمیری، درجاساز و جابجایی بود، افزود: تاکنون 430 واحد برای درجاسازی پی‌کنی شده است.

انتهای پیام

captcha