امروز زمان پرداختن به اختلافات نیست
کد خبر: 3813778
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

امروز زمان پرداختن به اختلافات نیست

گروه سیاسی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی با بیان اینکه زمانه با هم بودن است و همه ما باید با وحدت و همدلی در کنار تمام قوا بایستیم، افزود: امروز زمان پرداختن به اختلافات نیست بلکه زمان پرداختن به وجود مشترکات است.

اردوهای راهیان نور یکی از راه‌های تقویت فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، ولی الله حیاتی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی امروز اول خرداد در مراسم تجلیل از خادمین شهدای راهیان نور اظهار کرد :مردم با رویکرد فرهنگ ایثار و شهادت آشنا هستند که این فرهنگ باید تقویت شود و یکی از راه‌های تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در برگزاری اردوهای راهیان نور است.
وی افزود: اردوهای راهیان نور باید به بهترین نحو و با شور و حرارت و حضور گسترده برگزار شود تا جوانان جانفشانی‌ها را ببینند و بفهمند در طول هشت سال دفاع مقدس بر جوانان ما چه گذشت.
حیاتی ادامه داد: اراده استاندار این است که اردوهای راهیان نور تقویت شود که البته تقویت زیرساخت‌های اردوهای راهیان نور در سال جاری یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های ما در این حوزه است.
وی گفت: اردوهای راهیان نور را باید با رونق بیشتری ادامه دهیم زیرا باید فرهنگ غنی ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال دهیم.
حیاتی خاطرنشان کرد: جوانان پاک سرشتی که دوران دفاع مقدس را ندیده‌اند در قالب اردوهای راهیان نور به این مناطق اعزام می‌شوند تا میدان‌هایی که مردان مرد این سرزمین در مقابل دشمنان با دست خالی و اندک تجهیزات ایستادگی کردند را ببینند.
وی بر اهمیت و ضرورت اردوهای راهیان نور تاکید کرد، افزود: به خصوص در شرایطی که امروز در آن واقع شده‌ایم برگزاری اردوهای راهیان بسیار مهم است.
حیاتی عنوان کرد: ۴۱ سال پیش انقلاب شکوهمند اسلامی که غنچه نو رسیده بود و نیاز به باغبانی داشت و نیروی نظامی و دفاعی ما فاقد ساختار مناسب نبود جنگی تمام عیار به دست ملعونی در منطقه و با پشتیبانی بیش از ۴۰ کشور تحمیل شد.
وی خاطرنشان کرد: در طول هشت سال جنگ جوانان کشور ما با خود اتکایی و تکیه بر داشته‌های خود و با توان داخلی، وحدت و همدلی توانستند دشمنان این مرز و بوم را زمین‌گیر کند و پس از هشت سال مقاومت و ایستادگی و با افتخار و بدون اینکه یک وجب خاک این کشور را تحویل دهند این جنگ رو با موفقیت هرچه تمام تر به پیروزی رساندند.
حیاتی با بیان اینکه دشمنان از واقعیت‌های درونی ایران بی‌خبر هستند، افزود: ملت ایران بارها ثابت کردند که در مقابل تهدیدها ،تحریم‌ها و نارضایتی‌ها گرچه گله‌مند هستند اما بین آنها و ساختار نظام اسلامی تفاوت قائل هستند که حضور باشکوه مردم در ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی یکی از این نمونه‌ها است.
وی یادآور شد: تبلیغ فرهنگ و اندیشه‌های دفاع مقدس در عصر امروز ضروری هست ما باید اندیشه‌های متأثر از فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج کنیم که البته فضای مجازی فضایی بسیار مهم است و نباید اجازه دهیم در این فضایی که می‌تواند هم به عنوان تهدید و هم به عنوان فرصت تلقی شود ارزشهای ایران مورد تهدید قرار گیرد، بنابراین دانشجویان می‌توانند نقش خود را در این حوزه پر رنگ تر کنند.
حیاتی گفت: زمانه با هم بودن است و همه ما باید با وحدت و همدلی در کنار تمام قوا بایستیم امروز زمان پرداختن به اختلافات نیست بلکه زمان پرداختن به وجود مشترکات است.
انتهای پیام

captcha