برپایی جشنواره مد و لباس فجر طی هفته عفاف و حجاب در شیراز
کد خبر: 3813837
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

برپایی جشنواره مد و لباس فجر طی هفته عفاف و حجاب در شیراز

گروه فرهنگی ــ مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برپایی جشنواره مد و لباس فجر به‌منظور ساماندهی مد و لباس و ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در هفته عفاف و حجاب در شیراز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، اول خردادماه در نشست هماهنگی سومین جشنواره مد و لباس فجر این استان گفت: سومین جشنواره مد و لباس فجر با هداف ساماندهی مد و لباس و ترویج سبك زندگی اسلامی ـ ایرانی در هفته عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.
وی با یادآوری اینكه استان فارس خاستگاه تمدنی فرهنگ و هنر ایران زمین به‌شمار می‌آید، افزود: فارس دارای تنوع فرهنگی متفاوتی است که همین امر زمینه‌ساز پوشش‌های متفاوت و متنوع شده است؛ لذا این استان باید در این زمینه، جریان‌ساز و سرآمد باشد.
سهرابی اظهار كرد: در راستای حمایت از طراحان مد و لباس و با نگاه به نوع سبک زندگی، سومین جشنواره «مد و لباس فجر فارس» به‌همت مؤسسه مد و لباس «نگاه نو»، به مدیریت مهسا حاجی میرصادقی در هفته عفاف و حجاب، برگزار خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این جشنواره با جشنواره‌های پیشین از رشد کیفی بیشتر و بهتری برخوردار است و تلاش داریم تا با برگزاری موفق این جشنواره، سال آتی بتوانیم جشنواره را به‌صورت منطقه‌ای یا کشوری برگزار کنیم.
وی ابراز امیدواری كرد كه با استفاده از برگزاری چنین جشنواره‌ای بتوان در این امر به‌گونه‌ای ظاهر شد كه به‌عنوان الگویی در برگزاری جشنواره‌ها به‌ویژه مد و لباس ایرانی و اسلامی در کشور ظاهر شد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس گفت: فراخوان این جشنواره به‌زودی منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده در فراخوان ثبت‌نام کنند.
انتهای پیام

captcha