«حرمان» در صف اکران قرار گرفت
کد خبر: 3813928
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

«حرمان» در صف اکران قرار گرفت

گروه فرهنگی ــ فیلم کوتاه حرمان به کارگردانی شیرین عباسی از تازه ترین تولیدات انجمن سینمای جوانان کرج آماده نمایش شده است.

«حرمان» در صف اکران قرار گرفت

محمدحسین عابدی، رئیس انجمن سینمای جوان البرز روز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: نویسندگی و کارگردانی این فیلم کوتاه را «شیرین عباسی» و تدوین آن را «آیدین میرزا» بر عهده داشته‌اند.
وی در ادامه به آئین‌نامه تولید فیلم کوتاه در سال 98 اشاره و خاطرنشان کرد: رویکرد جدید انجمن سینمای جوانان ایران در تولید فیلم کوتاه با شرایط استاندارد و با هدف نهضت تولید محتوای فرهنگی، توجه به عرضه مناسب و تسهیل ارائه آثار در بازارهای هدف و با در نظر داشتن روش‌های روز دنیا است.
عابدی گفت: توجه به ارزش‌های دینی، ملی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، فرهنگ بومی و اقلیمی، مسائل تربیتی شامل مفاهیم قرآنی و اخلاقی، توجه به مسائل اجتماعی و اقتصادی شامل معضلات روز جامعه، خانواده، حقوق شهروندی، محیط زیست از اولویت‌های موضوعوی آثار تولیدی امسال است.
این مسئول بیان کرد: همچنین اقتباس از آثار ادبی و تشویق جوانان به نوگرایی، توجه به جغرافیای شهری و محیطی محل زندگی فیلم‌سازان و توجه به سنت و آئین‌های غیرخرافی موجود در منطقه‌های مختلف از دیگر اولویت‌های موضوعی آثار تولیدی است که فیلم سازان نیاز است در تولید آثار خود به آن دقت داشته باشند.
انتهای پیام

captcha