برپایی محفل انس با «قرآن کریم» در سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی
کد خبر: 3814079
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

برپایی محفل انس با «قرآن کریم» در سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی

گروه فعالیت‌های فرهنگی- محفل انس با « قرآن کریم» با حضور پایوران در تیپ مردم پایه سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی در محل حسینیه شهدای گمنام در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد.

برپایی محفل انس با «قرآن کریم» در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی

میثم شکفته، مسئول روابط عمومی و تبلیغات تیپ مردم پایه سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: هر ساله در ماه مبارک رمضان مراسم انس با قرآن کریم به‌ منظور بهره‌گیری از برکات این ماه از سوی نهادها و ارگان‌ها برگزار می‌شود.
وی افزود: در این زمینه نیز سپاه و بسیج با توجه به وظیفه و مأموریت‌شان که صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است برنامه‌های ویژه‌ای را در طول سال و به‌ویژه ماه مبارک رمضان برای پاسداران، پایوران و نیروهای وظیفه تدارک و اجرایی می‌کند.
شکفته خاطرنشان کرد: یکی از برنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم است که هر پنجشنبه با حضور قاریان مطرح کشوری و استانی در ستاد و نواحی و حتی در حوزه‌های مقاومت بسیج هم برگزار می‌شود.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات تیپ مردم پایه سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی یادآور شد: انس گرفتن با قرآن زمینه‌ای برای تدبر در نکات قرآنی است و در این صورت می‌توان پاسخ سؤالات اساسی درباره زندگی را از قرآن استنباط کرد.
شکفته عنوان کرد: آیات قرآن سراسر نور، ایمان، فهم و آرامش است که اگر هر یک از افراد آیات قرآن را درست درک کنند آثار آن را در قلب و روح خود احساس خواهند کرد.
انتهای پیام

captcha