اعتماد به نیروی جوان، سبب عمران و آبادانی می‌شود
کد خبر: 3814145
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

اعتماد به نیروی جوان، سبب عمران و آبادانی می‌شود

گروه اجتماعی - مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی گفت: کانون اشتغال دفتر استانی در راستای اشتغال‌زایی برای جوانان ایجاد می‌شود تا بتوان اشتغال این قشر جامعه را فراهم آورد، چرا که اعتماد به نیروی جوان در تمامی حوزه‌ها سبب عمران و آبادانی می‌شود.

اعتماد به نیروی جوان، سبب عمران و آبادانی می‌شود

حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین اکبر نوروزنژاد، مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به برگزاری برنامه چهارشنبه‌های امام رضایی(ع) در ارومیه، اظهار کرد: برنامه چهارشنبه امام رضایی(ع) مسجد یازهرا سومین برنامه‌ای بود که شب گذشته ۱ خرداد ماه برگزار شد.
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی با بیان اینکه این برنامه به‌همت ۱۸ کانون برگزار شده بود، ادامه داد: کانون زنان و خانواده برای برپایی افطاری ساده، کانون تشکل بانوان، کانون خانواده شهدا برای دیدار با خانواده معظم شهدا، کانون هنری برای برگزاری برنامه‌های گوناگون فرهنگی، کانون مداحی برای مدیحه‌سرایی، کانون قرآنی برای برگزاری جلسات قرآنی با استفاده از قاریان کشوری و بین‌المللی و کانون شعر و ادب به عموم خدمات‌رسانی می‌کنند.
وی با اشاره به دیگر کانون‌های برنامه‌های چهارشنبه امام رضایی(ع) افزود: کانون تعلیم و تربیت نوجوانان، کانون کتاب و وقف کتاب، کانون محصولات فرهنگی، کانون امور اجتماعی، کانون سلامت با استفاده از پزشکان مجرب در راستای ارائه خدمات پزشکی، کانون اردوهای جهادی، کانون رسانه و فضای مجازی، کانون وقف و نذورات و کانون خادمیاری برای ارائه مشاوره خادمیاری جزو دیگر کانون‌های در حال فعالیت هستند.
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی با اشاره به یکی از مهم‌ترین کانون‌ها تصریح کرد: کانون زیارت اولی هم برای افرادی است که بیش از ۴۰ سال است که به زیارت امام رضا (ع) مشرف نشده‌اند.
وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این برنامه‌ها ترویج فرهنگ و معارف رضوی و در نهایت سبک زندگی رضوی است، یادآور شد: استفاده از نیروهای جوان و فعال در این برنامه‌ها موضوعی است که بیش‌ازپیش دنبال می‌شود چرا که اعتماد به جونان در تمامی حوزه‌ها در سطح جامعه سبب آبادانی و عمران می‌شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوروزنژاد تأکید کرد: در همین راستا به دنبال آن هستیم که مسئولان را در کانون اشتغال به کار بگیریم که در برنامه‌های آینده میسر می‌شود تا بهتر از پیش بتوان جوانان را به سمت اشتغال سوق داد.
انتهای پیام

captcha