مراسمات مذهبی؛ بهترین راه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان
کد خبر: 3814161
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

مراسمات مذهبی؛ بهترین راه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: با اشاره به لزوم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جوان گفت: مراسمات ملی و مذهبی یکی از محورهایی است که می‌توان به‌وسیله آن نسبت به انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های بعدی اقدام کرد.

مراسمات مذهبی؛ بهترین راه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، منصور یوسفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت، ظهر امروز، ۲ خرداد ماه، در دیدار با امام جمعه پلدشت که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر ترتیب یافت، با اشاره به لزوم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جوان، گفت: مراسمات ملی و مذهبی یکی از محورهایی است که می‌توان به‌وسیله آن نسبت به انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های بعدی اقدام کرد.
وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) فرموده‌اند، فتح خرمشهر، فتح خاک نبود، فتح ارزش‌های اسلامی بود، لذا باید این مهم را به‌نحواحسن به نسل جوان انتقال داده و در ترویج آن در جامعه کوشا باشیم.
یوسفی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ است، خاطرنشان کرد: امروز در خطیرترن زمان قرار داریم و دشمن سعی دارد تفکر اسلامی، روحیه شهادت‌طلبی و ایثار را از بین ببرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: ایثار، شهادت و صلابت ماحصل درک صحیح انقلاب ایران بوده و سوم خرداد در واقع روز مقاومت، ایثار و فداکاری است.
انتهای پیام

captcha